مدیر مسئول شرق:سئوال نمایندگان پایداری از وزیر ارشاد سیاسی است/ از آزادی مطبوعات به شدت دفاع می کنیم

مدیر مسئول روزنامه شرق سئوال جمعی از نمایندگان طیف حامی جبهه پایداری در مجلس از وزیر ارشاد را چیزی شبیه به طنز دانست.

مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص سئوال امروز جمعی از نمایندگان مجلس از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره محدود بودن روزنامه های اصولگرا در نقد دولت تصریح کرد: به نظر می رسد این مسئله بیشتر به طنز شبیه است تا اینکه سئوال جدی و مبتنی بر واقعیات جامعه باشد.

 وی افزود: رسانه های مورد نظر این آقایان دیگر چه کاری را باید انجام می دادند که تاکنون انجام نداده اند و به چه چیزی و چه کسی می خواستند حمله کنند که تا به امروز نکرده اند.

رحمانیان ادامه داد: من به عنوان کسی که سال‌هاست در عرصه مطبوعات ایران فعالیت می کنم وقتی که عکس ها و تیترهای صفحه اول روزنامه های وابسته به جریان فکری این آقایان را در نقد دولت می بینم حیرت می کنم که چگونه این همه آزادی عمل برای بخشی از رسانه ها وجود دارد اما برای بخشی دیگر از رسانه ها نیز بر روی کلمات و واژه هایشان حساسیت به خرج داده می شود وبا محدودیت هایی مواجه می شوند!

این فعال مطبوعاتی خاطرنشان کرد: این بحث ها بیشتر سیاسی و جناحی است تا اینکه بخواهد مبتنی بر واقعیت جامعه ما باشد.

مدیر مسئول روزنامه شرق تاکید کرد: البته من به شدت دفاع می کنم از آزادی عمل رسانه های اصولگرا و معتقدم که آن ها باید این فضا را داشته باشند که به راحتی و بدون دغدغه نقد کنند اما اگرقدری هم انصاف داشته باشیم باید یکسویه نباشد و طیف مقابل هم حدی از این آزادی عمل را داشته باشند چراکه رسانه های طیف مقابل اصولگرایان به شدت تحت نظرهستند و خود این رسانه‌ها نیز به شدت دقت می کنند که واژه ای از دست شان در نرود که بخواهد به رسانه آن ها آسیب بزند.

58220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    21 3
    واقعا روزنامه هاي اصولگرا ديگه چي دوست دارن بگن كه تا حالا نگفتن؟؟؟؟هر عكسي هر مطلبي هر نقدي هر تيتري كه دلشون ميخواد ميزنن بعد بازم شاكي هستند......تا كي فرافكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    3 0
    اون زمانی که قاضی مرتضوی کیلویی روزنامه رو توقیف می کرد کجا بودن دوستان؟