مجمع هم به گزینه کفاشیان رای داد و هم گزینه وزارت ورزش/اسلامیان و عامری دیگر موقت نیستند!

مجمع فدراسیون فوتبال به محمود اسلامیان نایب رئیس اول و الهه عرب عامری نایب رئیس سوم علی کفاشیان رای اعتماد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دستور کار مجمع فدراسیون فوتبال، گزارش های مالی این فدراسیون و همچنین دادن رای به نایب رئیسی اسلامیان و عرب عامری بود. در حالی که پیش از مجمع شنیده می شد احتمالا تنها اسلامیان رای می آورد اما اعضای مجمع به الهه عرب عامری هم رای اعتماد دادند. نایب رئیس اول 50 رای کسب کرد و نایب رئیس سوم هم 45 رای. اسلامیان گزینه ای بود که علی کفاشیان معرفی کرد و عرب عامری هم با معرفی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال آمد.

یکی از بحث های اصلی مجمع امروز، تصویب صورت های مالی بود که در نهایت اعضا به جمع بندی نرسیدند. در دو مجمع قبلی فدراسیون هم این گزارش های مالی مورد تائید اعضای مجمع قرار نگرفت. نزدیک به دو هفته قبل خبرآنلاین پیش بینی کرده بود به دلیل تخلف در تغییر ناگهانی بازرس مالی فدراسیون، اعضا صورت های مالی را نمی پذیرند که این اتفاق افتاد. امروز عابدینی، درودگر و بهرامی رئیس هیات فوتبال قم به تغییر بازرس مالی شدیدا اعتراض داشتند. آنها اعتقاد داشتند شیخ سفلی باید کارهای مالی را انجام می داد و چرا عوض شده است؟ اما کفاشیان اصرار داشت که هیات رئیسه فدراسیون رای به انتخاب حسابرس جدید داده است. بهرامی پس از اظهارات کفاشیان گفت: «باید شیخ سفلی گزارش را ارائه می‌کرد و حسابرس جدید اگر ایرادی وجود داشت باید آن را می‌گرفت نه اینکه خود حسابرس جدید بیاید و گزارش را ارائه دهد.» کفاشیان هم اعلام کرد که در این حسابرسی کارهای خوبی انجام شده و 2.5 میلیون دلار پول فیفا در حال وصول است.

در ادامه و پس از ارایه گزارش های مالی اعضا بار دیگر به آن ایراد وارد کردند. امیر عابدینی و صادق درودگر از ضعف های گزارش گفتند و کفاشیان هم در نهایت این ضعف ها را پذیرفت و گفت: «ایراد‌ها وارد است اما این گزارش سالیانه فدراسیون است و قرار است در مجمع بعدی که احتمالا مهرماه یا آبان‌ماه برگزار خواهد شد در مورد آن تصمیم‌گیری شود.» 

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =