خسرو حیدری می گوید استقلال در سالی که گذشت خیلی بد بوده و آرزویش موفقیت این تیم برای سال بعد است.

 

خسرو حیدری در نشست خبری پیش از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی در مجموعه پاس قوامین با اشاره به اینکه بعد از جام ملت‌ها صحبت هایی در مورد رفتن کی روش شد، گفت: خوشبختانه ایشان ماندند و زیاد نباید به حاشیه پردازی دل ببندیم.

خسرو ادامه داد: بعد از ایویچ و بلاژویچ مردم ما خیلی حسرت خوردند و الان که کی‌روش حضور دارد باید از او نهایت استفاده را ببریم.

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه خوشحالیم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را نیز با کی‌روش می‌گذرانیم اظهار کرد: بزرگترین ویژگی کی‌روش داشتن نظم است که از همان اول نیز با قدرت کارش را شروع کرد و طبق دانش روز جلو رفتیم و همواره تمرینات خوبی داشته‌ایم. جام ملت‌ها دیدارهای تدارکاتی خوبی نداشتیم اما دیدیم که پیش از جام جهانی اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی های خوبی را نمایش دادیم. کی‌روش واقعا تمریناتش حرفه‌ای است و در صورتی که لازم باشد بازیکنی به طور جداگانه تمرین کند این اتفاق می‌افتد.

او درباره خداحافظی جواد نکونام و نبود او در تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: نکونام تنها یک کاپیتان نبود بلکه یک فرمانده بود چه در درون زمین و چه در بیرون زمین. مدت‌ها طول می‌کشد تا جوان‌ترها جایش را پر کنند. در آینده نوبت امثال من،‌ شجاعی،‌ سیدجلال حسینی و تیموریان می‌رسد. زمانی که من پیراهن شماره دو مقدس را از مهدی مهدوی کیا گرفتم و یک روز هم باید آن را به جوان‌ترها بدهم.

 

هافبک استقلالی تیم ملی فوتبال ایران درباره تعدد بازیکنان در پستش گفت: در پست من بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. من زمانی در تیم ملی هم دفاع راست بودم و هم در پست گوش راست بازی می‌کردم. در حال حاضر نیز کی‌روش با من صحبت کرده تا در پست هافبک از من استفاده کند. افتخار می‌کنم که در تیم ملی حضور دارم و به تیم فوتبال کشورم کمک می‌کنم.

حیدری همچنین درباره تمدید قراردادش با تیم فوتبال استقلال و نیز وضعیت قراردادی‌اش بیان کرد: فعلا خیلی دوست ندارم راجع به استقلال حرف بزنم. تمام فکر و ذکرم بر روی تیم ملی است امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد فصل آینده برای استقلال خوب باشد چرا که فصل خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم.

او همچنین درباره مصدومیتش در طول فصل گذشته نیز گفت: پس از بازی‌های جام جهانی و بازی‌های لیگ با توجه به فشاری که به من آمد هفته‌های سختی را پشت سرگذاشتم و با مصدومیت‌هایی مواجه شدم اما در حال حاضر شرایطم خوب است.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =