رئیس هیات هندبال استان کرمان:کانون های طرح توسعه به زودی فعالیت خود را  آغاز می کنند

جلسه بحث و بررسی برنامه های هیات هندبال عصر روز شنبه نهم خردادماه در محل دفتر بازرسی استانداری کرمان با حضور اکثر اعضای هیات هندبال تشکیل شد.

خبر آنلاين كرمان/فرشاد پگاه: جلسه اجرايي طرح توسعه ورزش همگاني و قهرماني رشته هندبال  و بخشي از كارهاي صورت گرفته در هيات هندبال تشكيل شد.

در ابتداي اين برنامه رئيس هيات هندبال استان كرمان گفت : پنج مكان براي تمرينات مردان و سه مكان براي تمرينات طرح توسعه و استعداديابي بانوان در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: براي ساخت و ساز مجموعه اداري و سالن هندبال نيز با توافق اداره كل ورزش و جوانان زميني اختصاص داده شده كه به زودي مكان يابي و كار ساخت آن آغاز مي شود.

باژيان افزود: در پنج شهرستان كه پيش از اين نيز در طرح توسعه مشخص شده اند ، كار استعداديابي تا حدودي انجام گرفته و طي هفته هاي آتي كارشناسان و مربيان اين هيات به شهرستان ها اعزام و از نزديك در جريان امر قرار و لوازم اوليه از جمله توپ و ... را بين كانون هاي شهرستان توزيع خواهند كرد.

وي گفت:بخش بانوان نيز همراه با آقايان بايد رشد داشته باشد و در اين ميان امسال با حضور تيم هندبال بانوان در ليگ برتر ، كار به مراتب براي بخش بانوان با توجه به هزينه ها سخت تر است.

باژيان ادامه داد : هزينه هاي حضور در ليگ برتر بالاست و تاكنون براي اين تيم نتوانستيم اسپانسر پيدا كنيم اما در تلاش هستيم و اين مشكل رفع خواهد شد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =