کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان در دهلران راه‌اندازی می‌شود

رئیس کتابخانه‌های عمومی دهلران گفت: در آینده‌ای نزدیک کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان این شهرستان را راه‌اندازی می‌کنیم.

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس قدرت چراغی اظهار کرد: ایجاد شوق به مطالعه در کودک و نوجوان از اهداف این کتابخانه است.

وی ادامه داد: امیدواریم که با مساعدت‌های مالی و معنوی مسئولان بتوانیم در آینده‌ای نزدیک دیگر وسایل سرگرمی و بازی و فکری را برای این قشر که آینده جامعه را می‌سازند تهیه کنیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی دهلران تصریح کرد: طبق دستورالعمل، نحوه اداره و گسترش بخش کودکان و نوجوانان، در کتابخانه استاندارد (تیپ یک) با متراژ 2 هزار و 200 مترمربع برای کودکان، 100 مترمربع فضا در نظر گرفته می‌شود که کتابخانه سعدی دهلران با مساحتی بالغ بر 100 مترمربع شرایط مذکور را دارد.

چراغی با بیان اینکه این کتابخانه با مخزنی بالغ بر 3 هزار و 500 جلد کتاب و 471 عضو فعال به لحاظ فضا بزرگ‌ترین کتابخانه تخصصی استان ایلام است، افزود: با راه‌اندازی این مکان فرهنگی تعداد اعضای آن افزایش پیدا خواهد کرد.

وی از وجود کتابدار بخش کودک در این کتابخانه خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های نقاشی، قرآن و قصه‌گویی، کتابخوانی مسابقات و تهیه نشریات ادواری برای کودکان از دیگر برنامه‌هایی است که به زودی در این کتابخانه اجرا می‌شود

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =