در ادامه انتصاب تهیه کنندگان صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به مسئولیت های اجرایی، این بار کامبیز خوشدلی طی حکمی از سوی مسعود مجرد، مدیرکل مرکز به عنوان قائم مقام صداوسیمای استان منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی ،در حکمی از سوی مهندس مجرد مدیر کل مرکز آذربایجان غربی و با موافقت معاونت امور مجلس و استانهای رسانه ملی ، کامبیز خوشدلی بعنوان قائم مقام صداوسیمای مرکز منصوب شد .
بر اساس این گزارش، خوشدلی کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران و تهیه کننده ارشد تلویزیونی است که پیش از این مسئولیت هایی همچون مدیر تولید سیما ، معاون سیما ، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی ، دبیر ستاد اقامه نماز مرکزآذربایجان غربی ، مشاور مدیرکل و ناظر کیفی فیلم و سریال شبکه استانی سیما را بر عهده داشته است.
بدین ترتیب بعد از انتصاب ایرج فتاح و داود سلیمان پور دو تن از تهیه کنندگان تلویزیون به معاونت و مدیریت سیمای این مرکز، این بار نوبت به کامبیز خوشدلی دیگر تهیه کننده برنامه های تلویزیونی رسید که مسئولیت ارشد قائم مقامی در صداوسیما را تجربه کند.
با رویه ای که مسعود مجرد در خلوت کردن عرصه تولیدات سیما از تهیه کنندگان باسابقه و کهنه کار و دادن مسئولیت به آنها درپیش گرفته احتمالا به فکر میدان داده به افکارنو و تهیه کنندگان جدید است تا شعار تحول در حوزه مدیریت خود را رنگ و بویی عملیاتی ببخشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =