در امر پیشگیری از فساد اقتصادی در این استان باید به گونه ای عمل کرد که به تولید و کارگر ضربه نخورد و در عین حال با فرد خاطی نیز برخورد شود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اراک ،حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز یکشنبه درمراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که استان مرکزی چهارمین قطب صنعتی کشور است و در حل مسائل اقتصادی آن باید دقت بیشتر داشت گفت : در امر پیشگیری از فساد اقتصادی در این استان باید به گونه ای عمل کرد که به تولید و کارگر ضربه نخورد و در عین حال با فرد خاطی نیز برخورد شود .
معاون قوه قضائیه ضمن تاکید بر لزوم نظارت جدی بر عملکرد دستگاه ها و مسئولان آنها خاطرنشان کرد : در امر پیشگیری از جرم اگر تخلفی متوجه مسئولین است و ناشی از کوتاهی آنان در نظارت و رسیدگی می باشد پیش از برخورد با مجرم و متصرف باید با مسئول خاطی که به وظیفه اش درست عمل نکرده برخورد کرد .
اژه ای با اشاره به مطالبات 150هزار میلیاردی بانک ها از دولت که به گفته مسئولین ارشد اقتصادی دولت احتمال دارد رقم آن به 250هزار میلیارد برسد تصریح کرد : من برای این به این استان آمدم که از شرایط اقتصادی قطب مهم صنعتی کشور مطلع شوم و حرفم با مسئولین اقتصادی شما این است که برای کمک به صنایع اول بیائید مشکلاتشان را بررسی کنید و ببینید هربخش از مشکلات به کدام دستگاه مربوط می شود اگر صنعت شما رونق بگیرد به نفع همه است هم مردم و هم دولت وهم نظام .
وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به اجرای عدالت همه جانبه با توجه به مظلومین ستم دیده ای که سواد یا توان مالی پیگیری حقوقیشان را ندارند افزود : خواهشم این است که به ضعفا بیشتر توجه شود .
وی با بیان این که اطلاع از شرایط اقتصادی استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور، از اهداف سفر به این خطه است خاطرنشان کرد : در سفر به اراک بررسی ها ی لازم در خصوص نحوه کمک قوه قضاییه به مجریان و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی استان انجام خواهد شد .

در این مراسم حجت الاسلام قاسم عبداللهی با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس کل دادگستری استان مرکزی معرفی شد و حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس کل سابق دادگستری استان مرکزی نیز پس از تودیع و ترک استان به همین سمت در استان آذربایجان شرقی منصوب شد 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =