رییس فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس، معتقد است که تبدیل نشدن 22 بهمن امسال به یک مانور سیاسی به شعارهای مردم بستگی دارد.

به گفته روح‌الله حسینیان‏ اگر مردم علیه یک گروه خاص و افرادی خاص شعار دهند ممکن است این اتفاق بیفتد؛ ولی این وظیفه مسوولان و نخبگان نیست که بخواهند جلوی آنها را بگیرند و یا مانع نحوه شعارهای آنها بشنوند، زیرا سیل خروشان جمعیت مردم در 22 بهمن آن‌قدر وسیع و بزرگ است که حاشیه‌ها را با خود خواهد برد.

وی که حساسیت 22 بهمن امسال را نسبت به سال‌های گذشته بیشتر ارزیابی می‌کرد‏ به ایسنا گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم به دلیل بد عمل کردن برخی نخبگان، شائبه تضعیف نظام اسلامی به وجود آمد،‌ ان‌شاءالله مردم این حساسیت مضاعف را درک کرده و بیش از سال‌های قبل، از این راهپیمایی استقبال خواهند کرد.

حسینیان درباره ارزیابی برخی صحبت‌ها مبنی بر این که گروهی قصد دارند 22 بهمن را برای خود مصادره کنند، گفت: اصلا چنین ادعایی وجود ندارد که 22 بهمن متعلق به یک گروه است، و هر کسی هم که در این زمینه صحبت می‌کند به دلیل این است که دل در گروی انقلاب اسلامی و امام(ره) دارد و به عنوان مدافعین این نظام و امام خمینی(ره) این صحبت را می‌کنند.

رییس کمیسیون سیاست داخلی و شوراها در پاسخ به سوالی که توصیه وی به منتقدان به انتخابات گذشته اشاره داشت‏، افزود: بنده برای منتقدان اصلا چیزی قایل نیستم که بخواهم به آنها توصیه کنم. البته همه ما به نحوی منتقدان حکومت هستیم، منظور من آنهایی است که در مقابل انقلاب ایستاده‌اند و جواب‌شان را هم 9 دی ماه از مردم گرفتند. آنها از رده خارج شدند و اصلا در حدی نیستند که ما به آنها بگوییم چه کار کنید و چه کار نکنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 42118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =