مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: سال گذشته از محل صادرات انواع محصولات تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران 896 میلیارد ریال ارز آوری صورت گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، ابوالفتح ابراهيمي در تشريح عملكرد شركتهاي گروه صنعتي تراكتورسازي ايران در حوزه صادرات اظهار داشت: تراكتور بيشترين سهم را در جمع محصولات صادراتي از تراكتورسازي داشته بطوري كه از سه شركت تراكتورسازي هاي تبريز، كردستان و اروميه نزديك به 573 ميليارد ريال انواع تراكتور به خارج از كشور ارسال شده و در اين ميان سهم كردستان با حدوداً 367ميليارد ريال بيشتر از ساير شركتها مي باشد.

وي در عين حال تاكيد كرد: كردستان در كل صادرات گروه نيز با رقم اشاره شده بيشترين سهم را به خود اختصاص داده و بعداز آن شركت ريخته گري با نزديك به 301 ميليارد ريال قرار دارد.

نائب رئيس اتاق بازرگاني تبريز يادآور شد: سال گذشته از 6 شركت تراكتورسازي تبريز، كردستان، اروميه، موتورسازان، ريخته گري و خدمات پس از فروش به عنوان شركتهاي اقماري گروه صنعتي تراكتورسازي ايران انواع تراكتور، موتور، قطعات ريخته و ادوات و قطعات تراكتور به  كشور مختلف صادرات صورت گرفته است.

يادآور مي شود: گروه صنعتي تراکتورسازي ايران با بيش از 5 دهه فعاليت در عرصه توليد ادوات کشاورزي از جمله تاثير گذارترين صنايع کشور حتي در بازارهاي جهان مي باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =