۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
 اعلام محرومیت پرسپولیس چرا الان

مسابقاتی که در عرصه آسیا مثل لیگ قهرمانان باشگهای این قاره برگزار می شود برای ما از هر نظر رنگ و طعم ملی دارد و نباید در آن بحث رنگ پیراهن و نام باشگاه مطرح باشد.

مهدی تیموری خبرآنلاین - البرز: حال میخواهد نماینده ما پرسپولیس باشد یا استقلال و یا نفت و تراکتورسازی ، رسالت خطیر و وظیفه سنگین ما به عنوان یک شهروند این است که نمایندگان خود را بیش ازپیش حمایت و تقویت کنیم تا بتوانند در این رقابتهای معتبر قاره کهن سربلند ظاهر شوند .

بی هیچ شبهه ای باید پذیرفت که برای بالندگی و انسجام تاکتیکی و روحی روانی نمایندگان کشورمان در این دست ازمسابقات معتبر همه ما وظیفه داریم که آنها را حمایت کنیم و راه را برای صعود باشگاههای کشورمان هموار نماییم .
متاسفانه در آستانه دیدار سرنوشت ساز پرسپولیس با ا لهلال که قرار است امشب در عربستان برگزار شود ، اقدامی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صورت گرفت که اصلا قابل توجیه نبود.
محرومیت چند بازیکن پرسپولیس دراوج حساسیت بازی برگشت مقابل الهلال منطقی نبود و چه بهتر بود که آقایان در فرصتی دیگر و وقتی آب از آسیاب می افتاد مبادرت به اعلام رای می کردند.
ما به قانومندی پایبند هستیم و هیچکس منکر محرومیت خاطیان sنیست اما در برهه حساس فعلی تصمیم کمیته انضباطی تحت هیچ شرایطی مورد وثوق نیست.
بهرحال امشب دیداری حساس به میزبانی الهلال برگزار می شود که برای ما پراهمیت می نماید و ارزش آن کمتر از بازیهای ملی نیست ، امید است که قرمزها بتوانند همچون بازی رفت ، از حریف خود پوئن بگیرند و راهی هشت تیم برتر آسیا شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    وقتی رئیس کمیته انضباطی استقلالی باشد جز این انتظار نیست کمیته ای که به دفعات بیطرف خودش رو زیر سوال برده است لذا جز این انتظاری از آنها نبود این نشانه عمق کینه و عداوت آنها با پرسپولیس است
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    همه منتظر شکست پرسپولیس... حتی خودی ها
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    همه آقایان مخالف موفقیت پرسپولیس هستند