ایرنا نوشت:

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه شیب صعودی آسیب های اجتماعی، جامعه را دچار چالش کرده است، گفت: با همکاری حوزه رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح شناسایی آسیب های اجتماعی از خرداد امسال آغاز می شود.

انوشیروان محسنی بندپی چهارشنبه شب در حاشیه آیین بدرقه 80 تن از مددجویان بهزیستی مازندران به مشهد مقدس در بابلسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های اصلی بهزیستی کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی بدون بیان آماری از وضعیت آسیب های اجتماعی طلاق، اعتیاد، دختران فراری و تکدیگری نسبت به سیر صعودی این آسیب ها ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: شناسایی این آسیب ها با ابزار علمی و تخصصی ضروری است.

وی به اهمیت بکارگیری نیروی انسانی بهزیستی که سرمایه این سازمان هستند اشاره کرد و اظهار داشت: به طور یقین برای کاهش آسیب های اجتماعی به کمک مردم، انجمن های خیریه و به ویژه محافل دانشگاهی نیاز جدی داریم.

محسنی بندپی به وجود مددجویان در نوبت دریافت خدمات مختلف سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که جامعه تحت پوشش بهزیستی از تمام امکانات برای بالا رفتن روحیه، نشاط و توان جسمی بهره مند شوند.

رییس سازمان بهزیستی تصریح کرد: افرادی که به دلایل مختلف نتوانسته اند تحت پوشش و حمایت های تخصصی، علمی، حمایتی و دانش فنی بهزیستی قرار بگیرند، امسال مورد توجه قرار می گیرند.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت پوشش قرار گرفتن 40 هزار خانوار در سال جاری هدف گذاری اصلی سازمان بهزیستی است.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =