5صیاد متخلف صید ماهی در پلدختر دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری پنج نفر صیاد متخلف صید غیر مجاز ماهی در رودخانه های این شهرستان خبرداد

 

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از دستگیری پنج نفر صیاد متخلف صید غیر مجاز ماهی در رودخانه های این شهرستان خبرداد.

"امیر رضا محمدی نژاد"  در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر، گفت: ماموران یگان اجرایی حفاظت این  در هنگام گشت و کنترل رودخانه های این شهرستان برای جلوگیری از تخلفات در دو عملیات جداگانه پنج نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی را در محدوده ی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: نیروهای اجرایی اداره محیط زیست شهرستان پلدختر در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند دو صیاد غیر مجاز متخلف که با موتور برق اقدام به صید ماهی کردند دستگیر کنند.

وی گفت: از این صیادان متخلف 30 قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

محمدی نژاد همچنین  افزود:

ماموران این اداره در یک عملیات جداگانه دیگر در منطقه تالاب های تنگ فنی پلدختر موفق شدند سه نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی را شناسایی ودستگیر کنند .

وی تصریح کرد: از این متخلفان پنج رشته تور دامی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط کردند.

وی گفت: متخلفان پس از تکمیل صورت جلسه و اقدامات اولیه به مرجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت به صیادان و شکارچیان متخلف هشدار داده می شود   که تیم یگان اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر به صورت شبانه روزی آماده برخورد با هرگونه تخلف شکار و صید است.

اسما اسماعیل پور

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =