تراکتورسازی متعلق به همه مردم ایران است/ دولت با متخلفان برخورد می کند

رئیس جمهور گفت: تراکتورسازی تنها به مردم آذربایجان تعلق ندارد بلکه متعلق به همه ایران است.

به گزارش خبر آنلاین از تبریز، حجت الاسلام حسن روحانی با حضور در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی، تاکید کرد: هیچ کسی نمی تواند با احساسات مردم بزرگ ایران بخصوص آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند.
وی افزود: اگر کسی در این حادثه مقصر باشد تردید نکنید که دولت با تمام توان در مقابل این اشتباه و خطا ایستادگی خواهد کرد.
روحانی افزود: مردم بزرگ آذربایجان اسطوره ادبیات، علم، سیاست و شجاعت هستند، آذربایجان و تبریز قهرمان ساز و قهرمان پرور هستند، آزادی امروز ایران مدیون اثار این مردم است که اگر قهرمانی و ایستادگی مردم در 29 بهمن 56 نبود انقلاب اسلامی ایران در این عصر به پیروزی نمی رسید.
رئیس جمهور تاکید کرذ: آذربایجان سرزمین مردان و زنان نامدار و بزرگ تاریخ است، سرزمین ستارخان و باقرخان ها ، تبریزیها، ثقه الاسلام و سردار باکریها، شهریار عزیز مرد شیرین سخن ایران، پروین اعتصامی، نظامی گنجوی، شهید قاضی، شهید آیت الله مدنی و دیگر بزرگان، سرزمین عرفان و شجاعت و ایستادگی و ادب و هنر و شعر، سرزمین سیاست، تجارت و فرزانگی است.
حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه هنوز در خیابانهای تبریز عطر علامه طباطبایی و امینی به مشام می رسد ادامه داد: پیش از این نیز هر وقت به آذربایجان شرقی آمده ام با خاطره ای خوش بازگشتم، از آغاز پیروزی انقلاب در سفرهای فراوان به تبریز هربار این مردم را با نشاط تر و سرزنده تر دیدم.
رئیس جمهور گفت: در اول اعیاد شعبانیه سفر به آذربایجان شرقی برای من به عنوان خادم کوچک این ملت، افتخار بزرگی است که میهمان این میزبانان بزرگوار باشبم، از حدود 21 ماه قبل که دولت تدبیر که خود را آغاز کرده، در همه زمینه ها مردم بزرگ ایران و آذربایجان و حامی و همراه دولت بوده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =