زوج موفق اقتصادی را بیشتر بشناسید / سوال شما چیست؟

زوج های فعال در عرصه سیاست و تجارت کم نیستند. مناسبات این زوج ها و تاثیری که حضور همزمانشان در عرصه های کاری بر روابط و زندگی آنها می گذارد، همیشه مورد توجه و علاقه افکار عمومی بوده است.

مریم یعقوبی

آنچه باید در خصوص فعالیت اقتصادی زوج ها مورد توجه قرار بگیرد فراز و فرودهایی است که زوج های همکار در سطح فعالیت های کلان اقتصادی با کمک هم از سرمی گذرانند. فاطمه دانشور و مهرداد اکبریان از جمله همین زوج های موفق هستند که طی سالهای گذشته توانسته اند با کمک یکدیگر پله های ترقی را طی کنند.

تجارت سنگ آهن اگرچه فعالیت اصلی این زوج بحساب می آید اما فعالیتهای دیگری را نیز مستقیم و غیرمستقیم پیگیری می کنند. فاطمه دانشور در شورای شهر تهران حضور دارد و مرکز خیریه موفقی به نام مهرآفرین را نیز اداره می کند؛ فعالیتهایی که قطعا بدون حمایت و همدلی همسرش ناممکن بود. مدیریت فعالیتهای تجاری اما عمدتا برعهده اکبریان است و باید او را مدیر پشت صحنه دانست.

فاطمه دانشور، دستی در نگارش مطالب در زمینه کارآفرینی در جراید هم دارد و از فعالیت‌های او در این زمینه می‌توان به نویسندگی و عضویت در شورای دبیران و مشاوران مجله پنجره خلاقیت، مجله‌ای در زمینه کارآفرینی اشاره کرد.

همسر وی مهرداد اكبريان متولد 1347 كه عضو هيات مديره انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان سنگ آهن ايران و رئيس هيات مديره شركت سياحان سپهر آسيا است. اکبریان در دوره قبلي هيات مديره انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان سنگ آهن، رياست هيات مديره اين انجمن را بر عهده داشت.

این زوج فعال اقتصادی امروز عصر در کافه خبر خبرآنلاین حضور خواهند داشت. شما می توانید سوالات خود را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنید.

 

22339

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    27 17
    با پارتي به اينجا رسيديد يا رابطه ها
    • ali A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      6 14
      امثال تو فقط نیمه خالی لیوان میبینه متاسفم...........
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    33 1
    خام فروشی تا کِی؟؟؟ این بنده های خدا هم فقط دارند خاک این مملکت رو به خارج از کشور میفروشند. وگر نه چیزی تولید نمی کنند.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    7 2
    با توجه به حضور خانم دانشور در شورای شهر سوالی که دارم این است چرا شورای شهر که وظیفه ان نظارت بر کار شهرداری هاست .شهرداری را موظف نمی کند به دنبال منابع پایدار کسب در امد بجای تراکم فروشی باشد مثلا در کشورهای پیشرفته برای جمع اوری اشغال از در خانه ها سالانه از مردم پول می گیرند در تهران هم می توان در مناطق مرفه نشین از مردم سالانه برای جمع اوری زباله وتمیزی کوچه ها پولی دریافت کرد یا وظیفه شورای شهر است که شهرداری را موطف کند بجای بزرگراه سازی در شهر تهران که مشوق مردم در استفاده از وسیله شخصی است وسابل حمل ونقل عمومی را گسترش داده کیفیت ان را بهبود بخشد
  • بی نام EU ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    6 4
    چه توصیه ای به کارآفرینان جوانی دارند که تقریبا هیچ سرمایه ای ندارند؟
  • احمد کریم ینا IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    8 0
    با سلام. از خانم دانشور سوالی داشتم در مورد این موضوع که برای جوانانی که ریسک پذیریشون پایین هست چه توصیه ای دارند.
  • مصطفی SE ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    2 4
    چطوری می شه ثروتمند شد؟
  • محمدحسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    9 0
    سلام محمدحسن حستم هم معلول جسمی حرکتی هستم هم بیمار ریوی و 3 قسمت از 5 قسمت ریه ام را خارج کرده اند هم بیمار سرطانی ، تبریک میگویم بخاطر موفقیتتان و رابطه بسیار خوب خانوادگی که موجب پیشرفتتان شده ، من میخواهم سریعا از لحاظ مالی پیشرفت کنم ، لطفا راهنمائیم کنید ، و نگوئید که معلول یا بیمار و باید ساخت ، من اینها را قبول ندارم ، فقط بزرگترین مشکلم نبود سرمایه و عامل مهم دیگر طرد شدن از طرف اکثر مردم است ، چون فقط منو معلول و بیمار مبینند ، ممنون
    • حامد اسکان نیا IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      1 0
      سلام دوست عزیز به این روحیه و پشتکارت افتخار می کنم. خوشحالم برات.
  • نامزد IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    با این‌ها در رابطه با روش انتخاب همسر صحبت کنید، و همچنین نوع روابط زناشویی موفق... در رابطه با پولداریشون خبرها زیاده، اما زوج پولدار خیلی کم بررسی شده، حالا خانم پولدار تر هست و یا آقاهه؟
  • ساتان A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1 0
    من دوست دارم درباره قدمهای اولی که برداشتند و به اینجا رسیدند لطف کنند و توضیح بدهند.
  • محمد A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    به نظر شما بدون سرمایه اولیه و بدون رابطه چه کاری میشه انجام داد؟ این سوال بسیاری از جوانان حال حاضر این مملکته