۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

خانه ظل‌السلطان در میانه خیابان اکباتان تهران عصر شنبه میزبان یک مهمانی دوستانه برای رونمایی یک آلبوم موسیقی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبوم «شهر من بخند» پالت جمع کثیری از علاقه‌مندان را به قلب تاریخی تهران در میدان بهارستان آورده بود.

از ابتدای میدان بهارستان که به سمت خیابان اکباتان می‌رفتی با جمعیت زیادی مواجه می‌شدی. راه‌ها اما به استیجی ختم می‌شد که در پای بنای نظامیه مسعودیه برپا شده بود.

در دو طرف استیج تابلوهایی با پارچه سفید پوشانده شده بودند.  برنامه حدود ساعت پنج عصر آغاز شد. اما گروه پالت نبودند که برنامه را آغاز کردند. گروه بمرانی به سرپرستی بهزاد عمرانی با سازهایشان آمدند. بهزاد عمرانی با اشاره به مراسم رونمایی این آلبوم به شوخی به کسانی که آمده بودند گفت که این رونمایی برای آلبوم آن‌هاست نه پالت. اما بعد از مقدماتی با اجرای « نرو بمان» گروه پالت را به صحنه دعوت کرد.

حضور اعضای گروه پالت که استقبال علاقه‌مندان رو به رو شد. اما این همه برنامه نبود اجرای آهنگ « سال تا سال » و « این جا شهر من نیست» از آلبوم جدید پالت آغاز گر برنامه‌ای بود که با امضا و رونمایی پوستر همراه شد. احسان رسول اف تهیه کننده و سرمایه گذار گروه «پالت» هم که طی سال های اخیر حمایت قابل توجهی از گروه های نوپای موسیقی ایران داشته است، بعد از اجرای قطعات منتخب گروه در این کنسرت رایگان، در حالیکه به دلیل کیفیت بد سیستم صوتی کسی صدای او را واضح نمی شنید، درباره تولید آلبوم «شهر من بخند» گفت: «اسفند ماه چند سال پیش بود که برای اولین بار شش جوان پر انرژی را دیدم و با آنها آشنا شدم و به نوعی مهرمان بر دل هم نشست. من اولین تجربه تهیه کنندگی موسیقی را با این گروه موسیقی شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که بعد از تولید آلبوم «آقای بنفش» و برپایی چند کنسرت مختلف در تهران و شهرستان ها امروز در خدمت شما برای رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» هستم.»

او ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های گروه «پالت» طی سال های اخیر تصریح کرد: «من و گروه بیشتر از همه مدیون شما هستیم که امروز این چنین پرشور در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور پیدا کرده اید. ما امروز دوباره اینجا هستیم که از شما قدردانی کنیم و باز هم بگوییم مدیون شما هستیم. البته امروز این ما هستیم که می خواهیم با خضوع و فروتنی از شما دعوت کنیم که آلبوم را رونمایی کنید و این شما باشید که روی کاورهایی که برای شما در نظر گرفته شده به ما امضا بدهید و در جشن رونمایی ما حاضر باشید. البته شما عزیزان از یکشنبه ۲۷ اردیبهشت می توانید در سایت هایی که برای فروش آلبوم در نظر گرفته شده این لوح فشرده را خریداری کنید.»

امید نعمتی خواننده گروه «پالت» هم با تشگر از علاقه‌مندانی که آمده بودند، گفت: «ما هم مثل شما هنوز بسته اصلی آلبوم را ندیده ایم اما بسیار خوشحالیم که امروز می توانیم به طور همزمان در کنار شما پکیج نهایی آلبوم را رونمایی کنیم. به هر ترتیب آنچه برای شما در این آلبوم تقدیم شده حاصل تلاشی است که از دل برآمده و از مردم همین شهر برای مخاطبان عرضه شده است.»

نعمتی با اشاره به این که گروه پالت هم در تهران مانند شما زندگی می‌کند گفت:«همه ما مانند شما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره های زیادی داریم. پس از همه شما تشکر می کنم که دراین مدت کنار گروه بودید و ثابت کردید که شهر هنوز نمرده و می خندد.»
۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =