وودی آلن همکاری خود را با استودیوی آمازون، یک اشتباه وحشتناک خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وودی آلن بعد از ظهر جمعه در کنفرانس خبری فیلم «مرد غیرمنطقی» که دربخش خارج از رقابت جشنواره کن امسال حضور دارد شرکت کرد. بیشتر کنفرانس‌های خبری فیلم‌ها در جشنواره کن به تعارفات معمول بین بازیگران و عوامل سازنده فیلم می‌گذرد، اما وقتی نوبت به وودی آلن در کنفرانس خبری فیلم جدیدش«مرد غیرمنطقی» می‌رسد، این مسئله به کلی دگرگون می‌شود.

 در این کنفرانس خبری آلن گفت که فیلم‌سازی موقتاً این فکر ‌پوچ‌گرایانه را، "همه ما یک روز خواهیم مرد"، از او دور می‌کند. او گفت :«آرزو می‌کنم که کاش آنقدر پول داشتم که می‌توانستم همانند چارلی چاپلین، یکبار فیلم را آزمایشی بسازم.»

آلن با اشاره به اینکه پس از ساخت و انتشار فیلم‌هایش دیگر آنها را نمی‌بیند، گفت : « اگر دوباره آنها را ببینم همواره اشتباهاتی در کار می‌بینم که می‌توان آنها را درست کرد، دلیل بد شدن فیلم را می‌بینم، و ممکن است تمام صحنه‌ها را دوباره از نو فیلمبرداری کنم.»

او در ادامه گفت : «هنرمندان می‌توانند تلاش ‌کنند تا معنایی برای هستی خود بیابند، اما در واقع خود را فریب می‌دهند. هر چه را که در زندگی خود خلق کنید از میان خواهد رفت، زمین و حتی کل کائنات نیز ناپدید خواهند شد.»

او اضافه کرد که حتی شاهکارهای هنرمندانی همچون میکل آنژ و بتهون نیز راه فراری از این سرنوشت محتوم ندارند. از نظر او ما تنها می‌توانیم حواس خود را از این مسئله پرت کنیم، آلن گفت : « چیزی که حواس مرا پرت می‌کند اینست : آیا می‌توانم از اما استون و پارکرپوزی در این صحنه خوب بازی بگیرم؟»

وودی آلن با اشاره به اینکه پس از پایان فیلم با بازیگران در ارتباط باقی نمی‌ماند، گفت : « تمام این افراد قبل از کار با من در کار خود موفق بوده‌اند و پس از آن نیز به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهند.»

او ادامه داد : « من کار خاصی نکردم، وقتی شما افراد خارق‌العاده‌ای را به کار می‌گیرید، تنها کاری که لازم است بکنید اینست که کارشان را خراب نکنید.»

آلن که هم‌اکنون بر روی یک سریال تلویزیونی برای استودیوی آمازون کار می‌کند، اعلام کرد که از قبول کردن این کار پشیمان است، او درباره این همکاری با آمازون گفت : « نباید هیچ‌گاه این کار را می‌پذیرفتم، فکر می‌کردم کار آسانی باشد، اما خیلی خیلی مشکل است. امیدوارم آمازون را ناامید نکنم. این کار را خوب بلد نیستم. اصلاً نمی‌دانم چه‌کار می‌کنم.»

منبع : ورایتی / 15 می

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش.م A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    12 2
    درود بر وودی الن کبیر
  • علی A1 ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    13 2
    نابغه جاویدان سینما