انتخاب نوشت:

شیخ تندرو سلفی سعودی تاکید کرد هرکس با ولیعهد عربستان و جانشین وی بیعت نکند، به مرگ زمان جاهلیت از دنیا رفته است. پانوراما میدل ایست در گزارشی نوشت: فعالان در عرصه پایگاه های ارتباط اجتماعی مطلب توئیتری منسوب به محمد العریفی شیخ سلفی سعودی را درباره بیعت با محمد بن نایف ولیعهد و محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان را منتشر کردند که در آن گفته است هرکس با این دو نفر بیعت نکند به مرگ زمان جاهلیت از دنیا می رود.

این مطالب در حالی در توئیتر دست به دست می شود که یکی از کاربران توئیتر با نام مستعار متطرف(تندرو) در این رابطه خطاب به سایر کاربران نوشته است: «ای خوارج! شنیدید هرکس با نمایندگان (نوکران) آمریکا بیعت نکند به مرگ زمان جاهلیت از دنیا رفته است.» این در حالی است که العریفی در تاریخ 29 آوریل گذشته در صفحه خود در توئیتر نوشت: «سرآغاز دوران جدید بر امت مبارک باد!، خداوندا خادم حرمین شریفین را حفظ کن و انتصاب دو شاهزاده محمد بن نایف و محمد بن سلمان به سمت ولیعهد و جانشین ولیعهد را مبارک گردان، آنها را توفیق بده و یاریشان کن.» 

52308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهر خبرها A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    19 0
    قد یه جلبگ هم مغز ندارند
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    9 0
    این العریفی هر روز با یکی بیعت میکنه همین چند وقت پیش بود با بغدادی بیعت کرد
  • مقیمی A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    3 0
    خلیفه ای که در کشور خودش رعایت عدالت و برابری را نمی کنه و با پول کشورش تروریستها را تامین مالی می کنه و با هواپیمای آمریکائی بمب روی سر مردم بیگناه میریزه خلافتش فاقد مشروعیته و بیعت با او هم عین شراکت در این جنایت هاست.
  • خخخخخ A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    1 0
    خخخخخخخخ.جهل مرکب و دوات که میگن همینه هاااا