۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰

روزنامه جوان نوشت:

راوي كتاب «آن ۲۳ نفر» در نمايشگاه بين‌المللي كتاب از نگارش متني از سوي سردار قاسم سليماني روي متن اين كتاب خبر داد.

 مراسم تجليل از احمد يوسف‌زاده راوي كتاب «آن ۲۳ نفر» روز گذشته با حضور محسن مؤمني‌شريف، رئيس حوزه هنري در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران برگزار شد.

در اين مراسم احمد يوسف‌زاده در سخناني از نگارش نامه‌اي از سوي سردار قاسم سليماني خطاب به خود درباره اين كتاب خبر داد و گفت: شب گذشته سردار سليماني به دليل اينكه خود ايشان مسئوليت تيپ ثارالله كرمان را در آن زمان برعهده داشتند، در نامه‌اي نظر خود را درباره اين كتاب اعلام كرد.

راوي كتاب «آن ۲۳ نفر» ادامه داد: در آن دوران حجم بالايي از تبليغات سرتاسر منطقه را گرفته بود كه صدام مي‌خواهد اسراي ايراني را با سخاوت آزاد كند؛ در حالي كه اين گروه با مقاومت خود در مقابل اين عمل توانست عصاره جوانمردي و رشادت مردم ايران را براي جنگ به دنيا نشان دهد و خودش را به مقياس خوبي براي مقايسه جوانان ايران و ساير كشورهاي دنيا تبديل كند.

يوسف‌زاده همچنين در پايان سخنان خود گفت: من براي نوشتن اين كتاب از بخشي از خاطرات مكتوب خودم و مجموعه مصاحبه‌هاي مهدي جعفري، مستندساز خوب كشورمان استفاده كردم و خودم حدس مي‌زدم كه اين كتاب پس از تأليف، اثر شاخصي بشود. البته تقريظ مقام معظم رهبري بر اين كتاب نيز دوچندان بر ارزش آن افزود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    1 2
    چه متن قوی و شیرینی بود