استاندار دیر آمد/  دستور توقیف خودروی پراید بدون پلاک

مراسم تودیع و معارفه ریاست کل دادگستری استان البرز در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی در حالی برگزار شد که حواشی خاص خود را به همراه داشت. خبرنگار ما گوشه هایی از این حواشی را بر رشته تحریر درآورده است.

به گزارش خبرآنلاین- البرز:
استاندار البرز با تاخير رسيد

طهايي تقريبا آخرين مديري بود كه به مراسم توديع و معارفه رسيد تا جايي كه بلافاصله بعد از رسيدن وي مجري مراسم از او دعوت كرد تا سخنراني كند
استاندار با توضيح اينكه خبر از توديع و معارفه نداشته و دير مطلع شده از حاضرين عذرخواهي كرد و گفت: من واقعا دير مطلع شدم اگرچه وقت سخنراني هم ندارم ولي بهرحال يكسري مشكلات و معضلات در استان البرز هست كه از مقام معاون اول قوه قضايي مي خواهيم كه اين مشكلات برطرف شود.
طهايي در بيشتر سخنان خود را به چگونگي مديريت زندانهاي استان البرز اختصاص داد

ركورد جديد خبرنگاران
در اين مراسم خبرنگاران، عكاسان و گزارشگران زيادي جهت پوشش خبري اين مراسم در سالن اجتماعات دانشكده كشاورزي در سالن اجتماعات دانشكده كشاورزي حضور داشتند تا جايي كه گفته مي شد بين 100 تا 150 خبرنگار و عكاس در اين مراسم حضور داشتند كه اين خود ركورد كبيري در عرصه خبرنگاري محسوب مي شود.
اژه اي درخواست خبرنگاران البرزي را رد كرد
بعد از اتمام مراسم توديع و معارفه بسياري از خبرنگاران ، گزارشگران تلويزيوني درخواست مصاحبه با معاون اول قوه قضائيه را داشتند اما ايشان درخواست آنها رد كرد و به آنها گفت: مي توانيد در نشست خبري سخنگوي قوه قضائيه حضور پيدا كنيد. در اين هنگام چند تن از خبرنگاران كرجي به سخنگوي قوه قضائيه گفتند ما دسترسي به حضور در اين نشست خبري را نداريم. اما در نهايت معاون اول قوه قضائيه با هدايت تيم حفاظتي سوار بر خودروي پرشيا شد و مراسم را ترك كرد.
مادري كه فرزندش پاي چوبه دار بود اجازه ملاقات نيافت
در حاشيه ديگر اين مراسم حضور يك زن در مقابل درب ورودي دانشكده كشاورزي در بلوار چمران كرج بود اين مادر كه با حالتي ملتمسانه از مامورين نيروي انتظامي درخواست مي كرد اجازه دهند وي خود را به سالن مراسم برساند. اين زن كه در جلوي درب ورودي تالار نشسته بود درخواست ديدار با معاون اول قوه قضائيه در خصوص پرونده فرزندش را داشت او مي گفت اجازه دهيد با آقاي اژه اي حرف بزنم قرار است پسرم كه به جرم مواد مخدر به اعدام محكوم شده پاي چوبه دار برود، تو را به خدا كمك كنيد من ايشان را ببينم و درددل هايم را به ايشان بگويم.
دستور توقيف خودروي پرايد بدون پلاك
از حاشيه ديگر اين مراسم شايعه درگيري و تيراندازي بود به طوري كه مامورين نيروي انتظامي با بيسيم به رئيس آگاهي اعلام كردند كه در حاشيه شهر كرج اشرار ، درگيري را با يكي از افراد نيروي انتظامي داشته اند كه در همين حين رياست آگاهي كه در مراسم حضور داشت دستور توقيف خودروي پرايد بدون پلاك را صادر كرد واز تمام نيروهاي انتظامي خواست كه اين اتومبيل را متوقف كنند.
دادستان مديريت مراسم را برعهده داشت
استقبال چشمگير از مراسم توديع و معارفه به حدي بود كه شاه كرمي دادستان عمومي و انقلاب شهر كرج كه مديريت مراسم را برعهده داشت دستور داد براي مهمانان جديد جايگاه مناسبي براي نشستن تعبيه شود البته نظم بسيار خوبي بر مراسم حاكم بود. همكار ما قصد داشت با شاه كرمي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان كرج گفتگويي انجام دهد كه وي عذرخواهي كرد و اعلام كرد در فرصتي مناسب در خصوص سوالات شما پاسخگو خواهم بود.
شهرداران مناطق با هم آمدند
علي تركاشوند شهردار كرج هم يكي ديگر از مهمانان مراسم بود كه در مراسم حضور يافته بود. بعد از حضور او تعدادي از شهرداران مناطق دوازده گانه نيز خود را به مراسم توديع و معارفه ، رئيس كل دادگستري جديد استان البر رساندند.
صدرنژاد ، اسكندري و... نفراتي بودند كه به عنوان شهردار از مناطق ديگر در اين مراسم حضور داشتند.
مهدوي راد، اجازه بدهند به خانه ام بروم
مهدوي راد رئيس كل دادگستري استان البرز جاي خود را به فاضليان داده بود در حاشيه اين مراسم عكس را به يادگار با معاونين و همكاران خود در حياط دانشكده انداخت و گفت: اگر مسئوليت جديد نمي دادند دوست داشتم به خانه رفته و به استراحت بپردازم در حالي كه ايشان با حكم مسئولين قضايي به عنوان مستشار در قوه قضائيه به فعاليت مي پردازد.
شهادت یک مامور نیرو انتظامی در مشکین دشت:
در حالیکه مراسم تودیع و معارفه در حال انجام بود خبر درگیری اوباش مسلح با مامورین نیروی انتظامی در مشکین دشت به گوش رسید، در همان لحظه فرمانده انتظامی استان و رئیس پلیس آگاهی دستورات توقیف اتومبیل اشرار را صادر کردند و متاسفانه در این حادثه تلخ پلیس زحمتکش، سخت کوش و بااخلاق ناجا، ستوان دوم مرادی نا جوانمردانه به شهادت رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =