رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با همکاری سایر دستگاه ها و مشارکت مردم،مشکلات و معضلات شهری را حل و فصل خواهیم کرد.

 

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با همکاری سایر دستگاه ها و مشارکت مردم،مشکلات و معضلات شهری را حل و فصل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،علی جهان آرا،پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر،اظهار کرد:شورای شهر خرم آباد با تمام مشکلاتی که در ابتدای شروع کار خود داشت،با تکیه بر برنامه ریزی ها و رصد نمودن مشکلات و معضلات شهری،قدم های خوبی را برداشته است.

وی گفت:برای رسیدن به توسعه پایدار،شورای شهر توانست با حمایت استاندارلرستان،نسبت به عقد قراداد با مشارکت شهرداری و شرکت معین کوثر جهت ساخت برج دو قلوی کیو با مساحت900هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر4هزار میلیارد ریال اقدام کند که این برج ها جزء ده سازه بزرگ کشور محسوب می شوند.

رییس شورای شهر خرم آباد اظهار کرد:شهرداری خرم آباد طی قرارداد منعقده با وزارت راه و شهرسازی،در نظر دارد پروژه بهسازی رودخانه خرم آباد را با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به عنوان جاذبه گردشگری  تبدیل کند و از حالت بلا استفاده ماندن،خارج کند.

جهان آرا با اشاره به تکمیل و تسریع دراجرای پروژه های باغ پرندگان،پله برقی میدان امام حسین(ع)،نورپردازی خیابان شهدای شرقی،کارخانه کمپوست،زیبا سازی پارک کیو و...،تاکید کرد:این موارد با پیگیری های شورای اسلامی شهر خرم آباد صورت گرفته است.

جهان آرا معضلات شهر خرم آباد را،پدیده سد معبر در خیابان ها،عدم وجود پارکینگ مناسب،وجود ساخت ساز های خارج از استاندارد شهرسازی،نبود آسفالت مناسب،عدم وجود پایانه درون و برون شهری مناسب،بلاتکلیفی تعدادی از پروژه های قبلی،دفع نامناسب زباله در خرج از شهر،نبود سازمان فرهنگی و اجتماعی در شهرداری خرم آباد برشمرد و گفت:شورا پس از شناسایی این معضلات دست به کار شده و کار های بزرگی را در طول این مدت انجام داده است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =