۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

دومین طرح بزرگ پاکداشت طبیعت روز جمعه 18 اردیبهشت ماه در استان البرز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دومین طرح بزرگ پاکداشت طبیعت که با هدف فرهنگ سازی در خصوص حفظ محیط زیست و با شعار "من هر روز از روی زمین یک آشغال بر می دارم - زمین پاک هدیه با آیندگان" انجام خواهد گرفت، روز جمعه مورخ 18 اردیبهشت ماه جاری در استان البرز برگزار خواهد شد.

این طرح ملی و ارزشمند به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و سازمان های مردم نهاد و با حمایت شهرداری کرج، شهرداری بخش آسارا، سازمان حفاظت از محیط زیست، استانداری و سایر دستگاه های مرتبط برگزار می شود که چهره های محبوب و آشنای دنیای هنر و ورزش از جمله فریدون آسارایی، محمد مایلی کهن، بهنام محمودی، مهران رجبی، حمید درخشان، علی کریمی و ... نیز در آن حضور خواهند داشت.

طرح پاکداشت طبیعت از ساعت 6:30 صبح روز جمعه 18 اردیبهشت ماه آغاز می شود و طی آن محور کرج جاده چالوس پاکسازی می شود.

همچنین روز جمعه همزمان با انجام پاکداشت طبیعت در کرج و جاده چالوس، شهرستانهای دیگر استان نیز در مناطق مختلف این طرح را اجرا خواهند کرد.

شایان ذکر است اولین دوره ی این طرح سال گذشته با استقبال پرشور جامعه ی ورزش و جوانان و اقشار مختلف مردم استان البرز و حضور بیش از دو هزار نفر از ابتدای جاده چالوس تا تونل کندوان انجام گرفت و طی آن زباله های این منطقه جمع آوری و پاکسازی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =