نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج: بزرگترین معلم انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) بود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ ترین معلم انقلاب اسلامی ایران یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد علی بخشی در مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج که پیش از ظهر روز گذشته و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهری برگزار شد، به منظور گرامیداشت مقام شامخ معلم، ویژگی های شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تشریح کرد و از جانفشانی های امام خمینی (ره) یاد کرد.

این مسئول با اشاره به تعلیم بسیجیان در زمان طاغوت و هشت سال دفاع مقدس و از خود گذشتگی جوانان در آن زمان، اظهار داشت: ایران بعد از طاغوت به وسیله تعلیم و آموزش معمار کبیر انقلاب به کشوری متحد و منسجم تبدیل شد و جوانانی مقتدر و غیور را به یادگار گذاشت.

وی همچنین در خصوص مقام معلم به روایتی از پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: جبرئیل در پاسخی به پرسش پیامبر که در زمینه بالاترین مقام از آن شهید است یا معلم، گفت که مقام یک معلم از صد شهید نیز بالاتر است چرا که معلمی شغل انبیاست و اجر آموزش و تعلیم در طول زمان طولانی به مراتب بالاتر از یک بار از خود گذشتگی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج معلمی را محک سنجش پیشرفت و تعالی در اجتماع دانست و افزود: بزرگداشت روز معلم به منظور تکریم انسان هایی است که برای به ثمر نشستن میوه های باغ بشریت، انسانیت، صداقت و وحدت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و با تحمل نا ملایمات، فرزندان این سرزمین را به گوهر علم و ادب می آرایند.

علی بخشی همچنین در پایان در خصوص تجلیل از پیشکسوتان، تلاش آنان را در خصوص خدمت به شهروندان ستود و اظهار داشت: هر تقاطع، بزرگراه و پروژه عظیم عمرانی در راستای تلاش و تجربه پیشکسوتان به مرحله اجرا در می آید و این مهم می تواند نقش بسزایی در تسریع در انجام عملیات داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان مراسم تعدادی از بازنشستگان به روی سن آمده و با تقدیر و تشکر از مسئولان ذیربط، رضایت خود را از قدرشناسی مجموعه مدیریت شهری اعلام کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =