با اجرای طرحی ضربتی و به منظور حفظ زیبایی های بصری سطح شهر، چهره معابر منطقه 9 شهرداری کرج از تابلوهای غیر مجاز پاک شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در گفتگویی عنوان کرد: طرح ضربتی جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از سطح منطقه با هدف حفظ زیبایی های بصری، رعایت قوانین، افزایش رفاه شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از سقوط تابلوها در خیابان های اصلی و فرعی مرکزی اجرایی شد.
مجتبی اسکندری افزود: این طرح در هفته پایانی فروردین ماه سال جاری با همت حوزه خدمات شهری منطقه 9 شهرداری کرج به صورت ضربتی در بلوار شهدای دانش آموز، چهارراه دانشکده و خیابان فاطمیه انجام شد.
این مسئول گفت: همچنین طرح مذکور در جاده محمد شهر، خیابان های شهید بهشتی و طالقانی جنوبی، بلوار بلال و یادگار امام (ره) صورت پذیرفت و انواع تابلوهای ال ای دی عمود بر نما، ال ای دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاکسازی گردید.
وی با تأکید بر ضرورت جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شوند.
اسکندری در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =