امام جمعه کرج:دست مسئولان متخلف استان را برای مردم رو می کنم

شبی مجبور شدم مسئولان استان را به محل هایی که جرم و بزه اتفاق می افتد، ببرم تا از نزدیک شاهد باشند در شهر چه می گذرد.

سحر عادل - خبرگزاری خبرآنلاین-البرز:«آیت‌الله سيد محمد مهدي حسینی‌همدانی» با اشاره به سالروز ولادت حضرت علي (ع)، افزود: اين زمان بهترين موقعيت براي بررسي ابعاد وجودي امام اول شيعيان است، كه در تمام موارد زندگي و رفتاري بي نظير است.
وی گفت: در هفته پيش رو روز معلم و روز کارگر را به عنوان دو مناسبت دیگر، داريم كه يادآور مسئوليت سنگين تربيت فرزندان جامعه در مدارس، زير نظر معلمان است، از اين رو بايد به مطالبات اين قشر زحمت كش رسيدگي كرد تا مورد سوء استفاده دستان مرموز دشمنان قرار نگيرند، همچنين اهميت كار و كارگر بر هيچكس پوشيده نيست، چون كارگران ستون اصلي توليد در كشور هستند.
نماينده ولي فقيه در استان البرز با اشاره به اينكه كارگران بايد از جايگاه خود حراست كنند، افزود: مصرف توليدات داخلي، فرصت اشتغال براي كارگران است و وارد كردن اجناس خارجي به كشور ظلم بزرگي به كارگران است.
اين مسئول گفت: عده‌ای تمام توجه خود را به نتایج مذاکرات هسته‌ای معطوف کرده‌اند و این افراد در انتظار تحولی عظیم هستند و این مطلب را به ذهن دیگران القا مي كنند، اما این حرف‌ها بر خلاف نظر مقام معظم رهبری است که مکرر فرموده‌اند در این مذاکرات هسته‌ای بحث تنها در مورد مسائل هسته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشیم، اقتصاد مقاومتی و تقویت تولیدات داخلی کارگران تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
وي افزود: نبايد با برنامه ريزي هاي بي مورد مزاحم خلوت افراد در اعتكاف شد و تا جاي ممكن بايد به ابعاد معنوي اعتكاف در سكوت و آرامش و ارتباط با خداوند و استفاده معنوي پرداخت.
امام جمعه كرج گفت: نيروي انتظامي بايد براي ريشه كن كردن جرم گام بردارد و بازدارندگي در جامعه بايد وجود داشته باشد، اكنون اماكن، باغ ها و مراكزي وجود دارند كه به راحتي خلاف انجام مي دهند، همچنين دشمن سعي دارد با استفاده از مواد مخدر، منكرات، فساد، به كشور ما نفوذ كند، بنابراين بايد محكم در مقابل آنها ايستاد و اين مهم با هوشياري نيروي انتظامي تحقق پيدا مي كند
وی با اشاره به مشکلات ادارات و وجود رشوه در آن بیان کرد: مسئولیت فساد در ادارات متوجه رئیس آن در اداره است و باید توجه کند و از آن جلوگیری کند، همچنين برخی خلاف‌ها در منظر مسئولان انجام می‌شود خلاف تنها بی‌حجابی نیست، ساختن ساختمان‌های بیش از حدمجاز خلاف محسوب می‌شود و مسئولی که در این حوزه مسئولیت دارد و از آن جلوگیری نمی‌کند متخلف است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان موظف هستند در جایگاه خود کار خود را دست انجام دهد، گفت: اکنون تذکر لسانی به مسئول مربوطه انجام می‌شود اما در آینده از این تریبون خلافکار و مورد خلاف از همین تریبون اعلام می‌شود تا مردم بدانند در شهر و استان خود چه کسانی به چه نحوی مرتکب خلاف می‌شوند.
امام جمعه كرج، افزود: عده‌ای سر خود را در برف فرو کرده و عافیت و رفاه‌طلب هستند، از اين رو شبی مجبور شدم مسئولان ارشد استان را شبانه به مکان انجام بزه و گناه ببرم و به آنان مصادیق گناه را که در این شهر وجود دارد، نشان دهم، بنابراين کار را باید محکم و با اقتدار انجام داد، اگر مسئولان در وظایف خود به درستی عمل کنند، هیچ‌گاه از حمایت‌های مردمی محروم نمی‌شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =