رئال مادرید در یک بازی یک طرفه با برتری کامل موفق شد آلمریا را با سه گل شکست دهد.

 

 

 

به گزاری خبرگزاری خبر آنلاین ، اتفاقی که برخی از هواداران رئال مادرید را دلخور کرد عکس العمل کریس رونالدو روی گل سوم بازی بود که توسط آربلوئا به ثمر رسید.

روی توپ ارسالی ارناندز آربلوئا زودتر به توپ رسید و آن را به گل بدل کرد و رونالدو که از زدن گل محروم شده بود توپ را به تور دروازه کوبید و لحظاتی بعد هم سرش را از روی ناراحتی تکان داد.

این حرکت رونالدو واکنش منفی زیادی در سایتهای اجتماعی داشت و عده ای از هواداران رئال مادرید اشاره کرده بودند به خاطر همین حرکات است که رونالدو همیشه بازیکنی قابل احترام ولی دوست نداشتنی بوده !!

43281

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    بازیکن حرفه ای باید حریص باشه تو گل زدن. آمار رونالدو رو نگاه کنید. همه جور رکورد زده اما عطشش هر روز بیشتر میشه. آخر فصل که مسی بشه آقای گل همون هوادارا که الان از این حرکت ناراحتن رونالدو رو به خاطر اینکه آقای گل نشده میکوبن
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    کوتاه و مختصر : عقده ای. بعد این آدم خودشو با مسی مقایسه میکنه که نه از نظر تکنیکی و نه اخلاقی در حدش نیست و نخواهد بود.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    رونالدو، روى كين، كانتونا هيچكدام شخصيت ورزشكارانه ندارند. تنها گاه با ادا و اطوار و دادن پيراهن به اين و آن تلاش مى كنند چهره مغرور و خود پسند خود را پنهان كنند.
  • بی نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    17 21
    رونالدو بهترینه
  • اکبر A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    5 4
    همه تظاهر می کنن ولی رونالدو شفاف و روراسته تظاهر به خوشحالی یا ناراحتی نمیکنه ریاکاری واسش معنی نداره از بچه های غزه حمایت می کنه و با این موقعیت اسراییل رو محکوم میکنه و ... واسه همین حس صداقتی که منتقل میکنه دوست داشتنی ترینه و تعداد هواداراش حداقل 20 برابر مسیه البته بازیشم خیلی دیدنی تره حرکاتش ساده نیست اگه یه فوتبالیست حرفه ای بخواد حرکات رونالدو رو با سالها تمرین کپی کنه باز مثل کاریکاتور مقابل اصله مسی از بچگی تو بارسا بوده و تکنیکش مدرسه اییه که یه چیزایی هم از رونالدینیو یاد گرفته برعکس قول معروف رونالدو فضاییه نه مسی روراستی خیلی سخته و بزرگی می خواد امتحان کنید البته تمارض مثله دریپله تو فوتبال یه تکنیکه واسه امتیاز گیری از حریف چون فوتبال کشتی نیست اگه می تونی داورو گول بزن...
  • اصغر A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    7 5
    اصرار رونالدو واسه گل زدن به هر قیمتی و عصبانی بودنش به خاطر کودن هاییه که برتری فاحش رونالدو رو نمی فهمن و مجبوره با یه عدده گل اون هارم ساکت کنه مسی تا الان حداکثر یه توپ طلا حقش بوده نه بیشتر