۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳

ایران نوشت:


  اختلاف درباره جای پارک خودرو در برابر بیمارستان 17 شهریور آمل حادثه خونینی را رقم زد.
در جریان این حادثه مرد 48 ساله‌ای با اصابت ضربات چاقوی راننده جوانی به کام مرگ فرو رفت.
بنابر این گزارش،  روز 27 فروردین ماه سال 94 رهگذران با شنیدن داد و فریادهای دو راننده به سمت آنها رفته و سعی کردند به این
جر و بحث پایان دهند اما در یک لحظه همه وحشت‌زده چند قدم عقب نشستند. یکی از رانندگان که جوان‌تر به نظر می‌رسید چاقویی را درآورده و با حمله به سمت راننده دیگر ضربه‌ای به گردن او وارد کرد و متواری شد.
شاهدان عینی حادثه بلافاصله مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند. تیمی از پزشکان بیمارستان بسرعت وارد عمل شده و اقدامات نجات او را آغاز کردند. با وجود انجام عمل جراحی، مرد زخمی به کما رفت تا اینکه از پای درآمد.
با مرگ این مرد که محمدحسن نام داشت، تجسس‌های پلیسی برای ردیابی و بازداشت متهم به قتل آغاز شد. در همین راستا مشخصات و نشانی‌های این مرد فراری برای پلیس سراسر کشور ارسال شد.
در حالی که اقدامات پلیسی برای ردیابی این متهم فراری ادامه داشت، آنان اطلاعاتی به دست آوردند که حکایت داشت وی در یکی از محلات آمل دیده شده است.
بدین ترتیب این منطقه از سوی پلیس تحت کنترل نامحسوس درآمد و در حالی که پلیس تورهای نامرئی خود را برای به دام انداختن این قاتل فراری پهن کرده بود، اطلاعاتی به دست آمد که قاتل فراری وارد مخفیگاه خود شده است.
بدین ترتیب پلیس وارد عمل شد و در جریان یکسری عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت کرد.
قاتل که 34 ساله بوده و ایمان نام دارد در این باره به مأموران گفت: همه چیز از یک جر و بحث شروع شد. هر دوی ما قصد داشتم برای انجام کاری خودروی‌مان را در یک محل پارک کنیم، سر همین موضوع با هم اختلاف پیدا کردیم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ناگهان از کوره در رفتم. چاقویی را که همراهم بود درآورده و ضربه‌ای به او زدم. قصد داشتم او را بترسانم اما متأسفانه چاقو به نقطه حساس بدن او در ناحیه گردن خورده و باعث این حادثه شد.
سرهنگ گنجیان فرمانده پلیس آمل افزود: وی پس از دستگیری از سوی مأموران کلانتری 11 شهرستان با اقرار به جرم خود اظهار داشت به جهت درگیری لفظی بر سر پارک خودرو با مقتول مشاجره و بعد با ضربه چاقو وی را از ناحیه رگ گردن مصدوم کرده و متواری شدم.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412654

برچسب‌ها