دیدار نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش در روزهایی که گودرزی حتی جواب تماس های کفاشیان را نمی دهد، نکته قابل تاملی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای سفر رئیس فدراسیون فوتبال به سنگاپور، اسلامیان نایب رئیس کفاشیان به دیدار محمود گودرزی وزیر ورزش رفت و با او جلسه ای برگزار کرد. پس از این نشست بود که اسلامیان در گفت و گویی جنجال ساز، کروش را یک مربی بی افتخار، نفر دوم خوب و پرخاشگر نامید. اما نکته این نشست مصاحبه بعد از آن نبود بلکه به برگزاری همین جلسه بازمی گشت. وزیر ورزش ماههاست که به تماس های تلفنی کفاشیان پاسخ نمی دهد و از دیدار حضوری با او سرباز می زند. اسلامیان در جلسه ای که با گودرزش داشت گفت تلاش می کنند تمام خواسته های او را اجرا کنند و امیدوار است دوباره آنها رودروی هم بنشینند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    54 16
    اسلامیان اگه فکر میکنی خیلی زرنگی و می تونی دودوزه بازی کنی از این خبرها نیست جملاتت درمورد کی روش جز به تمسخر کشیدن خودت هیچ اثری نداره .... اسلامیان عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری. خبرانلاین در مورد اینکه به همچی آدمی در مورد حل و فصل کردن و ابقای کی روش دل بسته بودیم اشتباه بود و وقتی دهانش رو باز کرد شخصیت خودشو نشون داد. نفر اول رءال مادرید و تیم ملی پرتغال بیاد نفر دوم کی بشه جناب پرفسور؟ نفر دوم قلعه نویی یا فرکی یا مایلی؟ تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
  • فرهاد 30 از کرمان A1 ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    یعنی چی که وزیر جواب تماس کفاشیان رو نمیده؟ مگه میشه ؟ واقعا جهان سومی هستیم که ورزشمون به این شکله