برنا نوشت:

اسماعیل کوثری نماینده حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به  در رابطه با برنامه پیش روی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من نه حزبی دارم و نه جزو حزبی هستم، خودم هستم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با اصولگراها در یک طیف قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: اصولگرا حزب نیست یک گفتمان و مبنا و اساس نظام جمهوری اسلامی است که همه می توانند عضو آن باشند.

کوثری افزود: برای برنامه ای که اصولگرا ها برای ورود به مجلس خواهند داشت از مسوولین که مشخص نیز هستند باید بپرسید، اصولگرا یک طیف وسیع و گسترده عموم مردم است ، من در این تشکیلات ها نیستم.

وی در رابطه با اینکه در دور آتی اکثریت مجلس از آن چه طیفی خواهد شد ، گفت: اصلاح طلب ها جایگاهی ندارند و به زور می خواهند خود را به دولت وصل می کنند تا بتوانند جایگاهی پیدا کنند، اما اصولگرایان را قطعا مردم انتخاب می کنند همانگونه که در مجلس هفتم و هشتم و نهم نیز این طور تشخیص دادند فکر می کنم بعد از این هم همین طور باشد و اصولگراها اکثریت مجلس را در دست بگیرند.

وی با اذعان به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بین اصولگرایان اتحاد وجود نداشت ، افزود: دلیل نداشتن اتحاد بین اصولگرایان را باید از مسوول مربوطه آنها بپرسید.

اسماعیل کوثری با شاره به اینکه دولت دارد در انتخابات دخالت می کند و این تخلف دولتی ها است، عنوان داشت: دولت نباید وارد مسائل انتخاباتی شود متاسفانه می آیند اظهار نظر می کنند و می گویند ما در آینده یک مجلس اعتدال که با دولت همراه باشد روی کار می آوریم که این به نظر من یک تخلف است که دولتی ها دارند انجام می دهند و این نشان دهنده دخالت در انتخابات است.

در ادامه اسماعیل کوثری در پاسخ به این سوال برنا که چرا پس در دو دوره اصولگراها نتوانستند به وحدت برسند، با اعتراض به اینکه ریاست جمهوری چه ربطی به مجلس دارد، من مجلس را می گویم، من کاری به گروه ها ندارم.


17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410651

برچسب‌ها