۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
«سیاه‌جامگان» چطور لیگ برتری می‌شود؟

تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان با برد این هفته مقابل گل‌گهر سیرجان راه اصلی صعود به لیگ برتر را طی کرد و در هفته آتی با برد داماش، خواهد توانست راهی لیگ برتر شود.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ شاگردان «محمدرضا مهاجری» که بی تردید یکی از موفق‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال کشور است، این هفته دست به کار بزرگی زدند و صدرنشین شدند، تا برای هفته بعدی کار آسان‌تری داشته باشند. اما فرضیه‌های صعود سیاه‌جامگان چگونه خواهد بود؟
اگر سیاه‌جامگان ببازد...
اگر شاگردان محمدرضا مهاجری بازی هفته بعد مقابل داماش گیلان را بازنده باشند، 38امتیازی می‌مانند و مس رفسنجان و پاس همدان خواهند توانست با شکست حریفان با یک اختلاف امتیاز، بالای سر مشهدی‌ها جا خوش کنند. در این صورت اگر یکی از تیم‌های رفسنجانی یا همدانی برنده باشند، سیاه‌جامگان راهی پلی‌آف می‌شود، اما اگر هر دو تیم برنده شوند، مشهدی‌ها به رده سوم سقوط کرده و شانسی برای صعود ندارند. طبیعی است که اگر سیاه‌جامگان و پاس و مس رفسنجان هر سه بازنده باشند، جدول بدون تغییر بوده و سیاه‌جامگان، مستقیما لیگ برتری خواهد شد.
اگر سیاه‌جامگان مساوی کند...
اگر مشهدی‌ها نتوانند در مشهد مقابل داماش گیلان، نتیجه‌‎ای بهتر از تساوی کسب کنند 39امتیازی شده و صدرنشین می‌مانند اما مس رفسنجان و پاس همدان بازهم خواهند توانست خودشان را هم‌امتیاز سیاه‌جامگان کنند و آن‌ها را برای صعود وارد دردسر کنند، البته تفاضل گل همدان با مشهدی‌ها 4نمره اختلاف دارد و بعید است آن‌ها به سیاه‌جامگان برسند، اما اختلاف 2گله‌ی مس رفسنجان با مشهدی‌ها قطعا مشکل‌ساز خواهد شد.
بنابر این اگر سیاه‌جامگان مساوی کند و مس رفسنجان و پاس همدان هم دیدارهای خود را مساوی کنند یا ببازند، بازهم سیاه‌جامگان به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد، اما اگر دو مدعی دیگر امتیاز بیشتری از یک بازی صید کنند، شرایط برای مشهدی‌ها به اما و اگر خواهد کشید.
اگر سیاه‌جامگان ببرد...
برد سیاه‌جامگان در دیدار با داماش گیلان، چیزی جز صعود را برای شاگردان مهاجری رقم نخواهد زد. بنابر این اگر آن‌ها می‌خواهند بدون چون و چرا لیگ برتری شوند بایستی گیلانی‌‌ها را در مشهد زمین‌گیر کنند تا بدون توجه به نتایج سایر مسابقات در شهرهای مختلف، جشن صعود را در ورزشگاه تختی مشهد برپا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =