ایسنا نوشت:

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی توزیع نوشیدنی از سوی افرادی ناشناس به بهانه‌های مختلف در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام، از عصر دیروز سه‌شنبه تاکنون 10 نفر دچار مسمومیت غذایی شدند.

نصرالله کرمی با اعلام این خبر و هشدار به مردم در زمینه عدم استفاده از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها از دست افراد ناشناس گفت: با تماس مردم با اورژانس 115 در خصوص بیهوشی عده‌ای از شهروندان در پارک جنگلی دهدشت، اورژانس در محل حضور پیدا کرد.

او گفت: با حضور اورژانس در محل مشاهده شد که 8 نفر که همگی ساکن شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه بودند دچار مسمومیت شده‌اند.

هم‌چنین دو نفر نیز در شهرستان چرام به همین دلیل دچار مسمومیت شده‌اند.

کرمی گفت: متاسفانه هنوز عامل اصلی مسمومیت این افراد مشخص نشده است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت این افراد در بیمارستان گفت: 6 نفر از این افراد در اورژانس و سه نفر در بخش آی‌.سی.یو تحت مراقبت قرار دارند و یک کودک نیز به یاسوج مرکز استان انتقال داده شده است.

او تاکید کرد: شهروندان هرگونه مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت مرکز بهداشت تهیه کنند.

هم‌چنین جهان دیماز، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه ضمن تایید این خبر گفت: این حادثه برای اولین در شهرستان اتفاق افتاده و ماموران نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع و شناسایی افراد هستند.

هم‌چنین مجید کرمی، دادستان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه نیز در این خصوص گفت: تعدادی از مردم دهدشت به علت نوشیدن شربت آلوده دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری هستند و تلاش برای شناسایی افراد توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در حال انجام است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، امام جمعه دهدشت، فرمانده انتظامی شهرستان و دادستان مر کز شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با بیماران ملاقات کردند و از نزدیک روند درمان آنها را مورد بررسی قرار دادند.

46282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =