روزنامه قدس نوشت:

رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي گفت: فردي که چندين گروه ادمين خلاف عفت و اخلاق عمومي در شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه راه اندازي و آنها را مديريت مي کرد در مراغه شناسايي و دستگير شد.

 محمد قاسملو اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اينکه فرد يا افرادي در يکي از شبکه اجتماعي تلفن همراه اقدام به راه اندازي و اداره گروه هاي خلاف عفت و اخلاق عمومي با چندين نام مختلف نموده و اقدام به جذب افراد در گروه هاي مذکور مي نمايد که با توجه به حساسيت موضوع، مراتب در دستور کار کارآگاهان پليس فتا شهرستان مراغه قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با بررسي هاي تخصصي، علمي و فني مشخص شد که ايجاد کننده گروه هاي مذکور فرد مشخصي مي باشد که در شبکه‌هاي اجتماعي ديگر تلفن همراه نيز فعاليت دارد که با روشهاي علمي و تخصصي مشخصات متهم کشف گرديد.

اين مقام انتظامي افزود: در ادامه با تحقيقات ميداني و اطلاعاتي مشخص گرديد متهم ساکن شهرستان مراغه مي‌باشد که هنگام عزيمت از مسيرتبريز به تهران با اخذ دستور قضايي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس فتا منتقل گرديد.

وي د ادامه بيان نمود: متهم در مواجهه و رويارويي با ادله و مدارک جمع آوري شده در همان ابتداي تحقيقات و بازجويي راهي جز اقرار نيافته و به جرم خود اعتراف و بيان داشت مدير اين گروههامي باشد و هدف وي صرفاً سرگرمي و وقت گذراني بوده است که اينک از کرده خود پشيمان مي باشد.

سرهنگ قاسملو افزود: متهم با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شد.

 

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =