علی کفاشیان گفت که بسیاری از مشکلات حل شده و کروش هم تا حدودی قبول کرده در تیم ملی بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه با کارلوس کروش گفت: «7 ساعت با کروش جلسه داشتیم و به سمت مسائلی رفتیم که کروش تا حدودی آن ها را قبول کرد که با ما همکاری کند. دغدغه های کروش از نظر مالی، امکانات و نیز مشکلات مدیریتی در فدراسیون را مورد بحث قرار دادیم و قرار شد آن ها را حل کنیم.»
او ادامه داد: «در این جلسه به این سمت رفتیم که خیلی مسائل قابل حل شد و کروش تا حدی قبول کرد که در تیم ملی بماند. مشروط به اینکه دغدغه های مالی و امکانات تدارکاتی که مربوط به تیم ملی است مرتفع شود. در کل تفاهمی حاصل شد که بتوانیم این مذاکرات را ادامه دهیم. امیدواری زیادی هست که همکاری با کروش ادامه پیدا کند.»
کفاشیان گفت: «قبلا گفته بودم کروش 80 درصد می رود اما الان می گویم آن 80 درصد به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا کرده و احتمال ماندن او بیشتر شده است. البته به طور قطع نمی توانم بگویم که می ماند یا نه. اما دغدغه های او کاهش پیدا کرد و مشکلات زیادی حل شد. از نظر من کروش سرمربی تیم ملی است.»
کفاشیان در مورد احتمال پایان همکاری فدراسیون با آل اشپورت گفت: «ما از کیفیت کار این شرکت راضی هستیم ولی اگر پیشنهاد بهتری برسد به آن فکر می کنیم. در جلسه با کروش هم در مورد این موضوع حرف نزدیم و فقط مسائل کلان را بررسی کردیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    2 0
    هـــــــووووووررررااااااا
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    مشکل و دغدغه کیروش فقط پول است
    • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
      مرخصی های ماهانه هم اضافه کن
  • ایرانی A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    1 0
    روحانی مچکریم
  • بردیا A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    اقای کفاشیان،شما از ته دل راضی به رفتن کیروش هستی.پشت کیروش رو خالی کردی چون میز ریاست فدراسیون برات خیلی با ارزش تر از کیروش و مردم بود.حالا که از ارگانی بالاتر از وزارت ورزش دستور به حفظ کیروش و احترام به نظر مردم رسیده،میخوای همه چیز رو به نام خودت تموم کنی و بگی من کیروش رو نگه داشتم؟؟ مردم هم جیگر...