ترانه علیدوستی در کافه خبر: منتظر همکاری با عبدالرضا کاهانی بودم

بازیگر نقش سمیرا در فیلم سینمایی «استراحت مطلق» تاکید کرد، همکاری با عبدالرضا کاهانی مساله‌ای بود که انتظار آن را می‌کشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترانه علیدوستی و عبدالرضا کاهانی بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «استراحت مطلق» با حضور در کافه خبر به پرسش‌های نیما حسنی‌نسب منتقد پاسخ دادند.

کاهانی در این نشست با اشاره به اینکه سوژه «استراحت مطلق» برآمده از اتفاقی واقعی است، گفت: «من در فیلم‌هایم مختلفم سراغ اتفاق‌های واقعی می‌روم،‌ داستان «اسب...» هم واقعی بود و «بیست» هم همین طور. حتی در مورد «هیچ» هم که به نظر موقعیت جادویی می‌رسد، موضوع ریشه‌ای واقعی دارد.»

او در مورد انتخاب بازیگران هم گفت: «از مرحله‌ای که ایده به ذهنم می‌رسد و هنوز متن را کامل ننوشته‌ام به هنرپیشه‌ها فکر می‌کنم و با آنان تماس می‌گیرم. اما در مورد این فیلم چون زمان نوشتن فیلمنامه ایران نبودم، این اتفاق نیافتاد، اما به بازیگران فکر می‌کردم.»

علیدوستی در ادامه در مورد همکاری با کاهانی گفت: «منتظر بودم که یک روز آقای کاهانی به من زنگ بزند و با هم همکاری داشته باشیم. در مرحله اولیه، سیناپس مفصلی از «استراحت مطلق» به دستم رسید و آن را خواندم. چیزی که نظرم را جلب کرد قصه فیلم بود که هر چقدر جلو می‌رود متوجه می‌شوم که کمترین کد را به من می‌دهد. فهمیدم عمدی در سوال ایجاد کردن اینچنینی  پیرامون شخصیت سمیرا هست. وقتی در این موقعیت قرار گرفتم، با توجه به شناختم از سینمای کاهانی متوجه شدم دغدغه و فلسفه‌ای پشت آن قرار دارد. بعد از گفت‌و‌گویی مفصل با آقای کاهانی به این جزئیات رسیدم و همکاری ما شکل گرفت.»

مشروح این نشست به زودی در خبرآنلاین منتشر خواهد شد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =