جابه‌جایی ۸ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عممومی در تعطیلات نوروزی

مهر نوشت:

از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردين سال جاري بالغ بر ۸ ميليون و ۳۵۰ هزار نفر مسافر به وسيله ناوگان عمومي حمل و نقل جاده‌اي با صدور صورت وضعيت در سراسر كشور جابه‌جا شدند.

اين تعداد مسافر طي ۶۸۸ هزار و ۶۱۱ سفر به وسيله ناوگان حمل و نقل عمومي جاده‌اي جابه‌جا شدند كه از مجموع مسافران جابه‌جا شده تعداد ۴ ميليون و ۸۸۹ هزار و ۱۴۰ نفر معادل ۵۸ درصد با اتوبوس، تعداد يك ميليون و ۹۸۰ هزار و ۵۷۹ نفر معادل ۲۴ درصد با ميني‌بوس و ميدل‌باس و تعداد يك ميليون و ۴۸۰ هزار و ۸۹۰ نفر معادل ۱۸ درصد با سواري كرايه جابه‌جا شدند.

در بخش حمل و نقل بين‌المللي نيز در مدت يادشده در مجموع ۷۵۸ هزار و ۵۸۷ نفر از ۲۳ پايانه‌ي مرزي زميني تردد نموده‌اند كه از اين تعداد ۴۸۷ هزار و ۲۵۸ نفر معادل ۶۴ درصد ايراني و ۲۷۱ هزار و ۳۲۹ نفر معادل ۳۶ درصد اتباع خارجي بوده‌اند.

پرترددترين پايانه‌هاي مرزي در ايام سفرهاي نوروزي به ترتيب مرز مهران، بازرگان، باشماق، تمرچين و بيله‌سوار بوده است. همچنين پرترددترين استان‌هاي كشور براساس نرخ تردد به ترتيب استان‌هاي البرز، تهران، مازندران، گيلان و قزوين بوده است.

در طي اجراي طرح نوروزي يك ميليون فرم نظرسنجي در بين مسافران ناوگان حمل و نقل عمومي توزيع و جمع‌آوري گرديد تا ضمن احترام به نقطه‌نظرات هموطنان در جهت انجام درخواست‌هاي آنان از طريق شركتهاي حمل و نقل مسافري در آينده اقدام شايسته صورت گيرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =