کاربران خبرآنلاین با شرکت در یک نظرسنجی «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری‌جوزانی را به عنوان بهترین فیلم اکران نوروز انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نزدیک به 7000 کاربر در این نظرسنجی شرکت کردند و به این پرسش که «به نظر شما بهترین فیلم اکران نوروزی سینمای ایران کدان فیلم است؟» با انتخاب یک فیلم پاسخ دادند.

براساس رای کاربران «ایران برگر» 38.2 درصد آرا را به دست آورد.

رتبه بعدی به «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داودی اختصاص دارد که 29.9 درصد آرا را کسب کرد.

«استراحت مطلق» ساخته عبدالرضا کاهانی با 18.7 درصد، در رتبه سوم قرار گرفت.

«طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی با 8.2 درصد در رتبه چهارم و «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی با 5 درصد در رتبه پنجم قرار گرفتند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی EU ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    23 8
    من فکر کنم تعداد زیادی از اونایی که رای دادن اصلا این فیلم رو نرفتن ببینن فقط از رو تبلیغ تلویزیون رای دادن چون هرکی از تو سینما می اومد بیرون به خودش بد و بیراه میگفت واسه پول بلیطی که ریختن دور یه فیلم بی سر و ته بی محتوا ... واقعا رخ دیوانه در برابر این فیلم قابل مقایسه نیست
  • سید مهدی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    4 1
    بسیار فیلم زیبایی بود و من که واقعا تونستم 2 ساعت به دور از مشکلات زندگی و درگیری های فکری که متاسفانه شرایط اقتصادی واسه من و خانوادم ایجاد کرده در کنار عزیزانم ساعات خوبی داشته باشیم و از ته دل بخندیم. برعکس بسیاری از فیلمها که فقط میخوان آدمو زجر بدن و یاد بدبختی هاش بندازن حداقل ایران برگر این مزیت رو داشت که باهاش شاد شدیم و انشاالله همیشه سازندگانش شاد باشند