محمدرضا داورزنی و محمود گودرزی به مجلس احضار شدند تا پاسخگوی حوادث فینال لیگ والیبال باشند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نمایندگان فراکسیون ورزش با فشار نمایندگان مردم شهر ارومیه وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال به مجلس احضار شدند تا پاسخگوی اتفاقات بازی فینال لیگ والیبال باشند. مسابقه ای که در پایانش درگیری شدیدی میان نیروی انتظامی و هواداران ارومیه ای در گرفت.

بعد از این اتفاق ، چالشی بزرگ بین فدراسیون والیبال و باشگاه ارومیه ای به راه افتاد. باشگاه ارومیه ای که متعلق به شهرداری این شهر است و برای بازی فینال بیش از 700 هوادار را با خود به تهران آورده بود ، دو اتهام بزرگ را به فدراسیون والیبال وارد می کند. ماجرای اتفاقات فینال و اینکه چرا تک بازی در تهران برگزار شده و آن اتفاقات در پایانش رخ داده تنها یکی از مشکلات است و مدیر باشگاه ارومیه ای با داورزنی مشکل بزرگتری دارد. یوسفی که پیامک های رد و بدل شده بین او و داورزنی را در اختیار سایت های محلی گذاشته بود ، پیامک هایی که در آن رئیس فدراسیون از شعارها و تهمت های هواداران ارومیه ای انتقاد کرده بود و مدیر باشگاه ارومیه ای هم فدراسیون را مقصر برخورد نیروهای انتظامی دانسته بود.

حالا این بازی با فضاسازی های انجام گرفته ، در سال منتهی به انتخابات فضایی شده برای ورود نمایندگان مردم ارومیه که از سوی مردم شهرشان زیر فشار هستند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    15 16
    یاشاسین .
  • amit turk A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    23 60
    اقا شما ک نمیخواین یه تیم ترک و اذری قهرمان بشه چرا لیگ درست میکنین؟؟؟دوسال بیش هم تراکتور با استقلال مسابقه داشت ک با کلک استقلال رو قهرمان کردن اما اینو بدونین ارومیه باوجود باخت بازم واسه ما قهرمانه اگه صدبارم این اتفاق بیفته ما بازم هوادار ارومیه میمونیم یاشاسینننننن تورکککک درضمن اقای معروف دیگه محبوبیتی بیش ما نداره