مدافع ملی پوش استقلال می گوید در اتریش مانده بوده تا کارهای فیزوتراپی اش را در این کشور انجام بدهد.

به گزارش خبرورزشی؛همین که کاروان تیم‌ملی از اردوی نوروزی در اروپا بازگشت و مشخص شد خسرو حیدری نمی‌تواند به دلیل مصدومیت، استقلال را مقابل فولاد همراهی کند انتقادات از جانب مسئولان و مربیان باشگاه نسبت به عدم بازگرداندن این بازیکن به ایران به اوج خود رسید تا جایی که دیروز نظری جویباری معاون ورزشی استقلال مدعی شد در حال پیگیری موضوع بازنگشتن این بازیکن از اتریش هستند چون شنیده‌اند خود خسرو تمایل به بازگشت نداشته است. 

پيرو همين ادعا با هافبك ملي‌پوش استقلال تماس گرفتيم تا از صحت و سقم ماجرا باخبر شويم كه گفت: «من نمي‌دانم اين صحبت‌ها از كجا نشأت مي‌گيرد اما واقعيت اين است كه من اگر در اردوي تيم‌ملي ماندم به فيزيوتراپي مشغول بودم كه خودم را به بازي‌هاي تيم‌ملي مقابل شيلي و سوئد برسانم اما تلاش‌هايم بي‌نتيجه بود چون وضعيت پايم بهتر نشد و كارلوس كروش هم روي من ريسك نكرد». او ادامه داد: «مصدوميت من از پشت ساق پايم است كه دچار خونريزي هم شد.

اين مصدوميت در بازي دوستانه استقلال با صباي قم در آخرين روز سال قبل گريبان من را گرفت تا جايي كه در دو، سه روز اول اردوي تيم‌ملي هم بالاجبار استراحت كردم و اصلاً تمريني نداشتم چون اميدوار بودم با استراحت به بازي با شيلي برسم. حتي در اتريش وقت MRI هم گرفتم اما فرصت نشد تا اين آزمايش را انجام بدهم با اين حال فقط فيزيوتراپي كردم».

خسرو حيدري در ادامه به صحبت‌ها و انتقادات استقلالي‌ها مبني بر اينكه چرا همچون احسان حاج‌صفي به ايران برنگشت، گفت: «وضعيت من با احسان متفاوت بود چون مصدوميت حاج‌صفي شديد بود و مشخص شد كه او به بازي‌هاي تيم‌ملي نمي‌رسد اما من اين شانس را داشتم كه بازي كنم به همين خاطر به صلاحديد كادرفني تيم‌ملي ماندم و در تمام اين مدت هم فيزيوتراپي كردم كه به بازي‌ها برسم ولي متأسفانه اين فرصت نصيبم نشد. اتفاقاً شانس بهبودي من در اتريش بيشتر از اينجا بود چون امكانات مدرني در كمپ وجود داشت تا من بهبودي‌ام را به ‌دست بياورم. وقتي به بازي با شيلي نرسيدم به سوئد رفتيم و آنجا هم سه روز بيشتر فرصت نبود كه صلاح ‌ديدم جلوي سوئد هم بازي نكنم تا براي بازي استقلال با فولاد آماده شوم كه به تيم محبوبم كمك كنم». هافبك ملي‌پوش استقلال در پايان گفت: «من اگر زودتر هم اردوي تيم‌ملي را ترك کرده و به ايران مي‌آمدم تنها بايد فيزيوتراپي مي‌كردم و شانس اينكه به بازي با فولاد برسم را نداشتم چون همين كار را در اتريش هم انجام دادم به همين خاطر نمي‌دانم اين انتقادات و صحبت‌ها براي چه مطرح مي‌شود.

الان هم كه زير نظر دكتر نوروزي كار مي‌كنم با MRI گرفته‌شده تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا در كمترين زمان ممكن به ميادين برگردم و استقلال را كمك كنم. البته هنوز مشخص نيست به بازي با ذوب‌آهن برسم اما مطمئناً در بازي با ملوان تيم محبوبم را همراهي مي‌كنم تا كمك كنم استقلال به مسير قهرماني برگردد».

 

25141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ح م تلوری A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    بابا دست از سر کی روش بر دارین کیسه کشا
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    95 11
    این ها مشکلشون با کیروش و هر کسی هست که عضو تیم ملیه،اگر پات هم می شکست باز هم می گفتند چرا فولاد بازی نکردی