سوهان دوباره شبکه 3 روی اعصاب فوتبالدوستان/ بهتر نیست شبکه ورزش بازی ها را پخش کند؟

شبکه 3 سیما باری دیگر درحالی که علاقمندان به فوتبال پای تلویزیون نشسته بودند ، تبلیغات را به شروع فوتبال ترجیح داد و نیمه دوم بازی پرسپولیس و راه آهن را با دودقیقه تاخیر شروع کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ این اولین بار نبود که شبکه سه در سال 94 برخوردی اینچنینی با فوتبال داشت که پخش بازی ایران و شیلی از دقیقه 20 مسابقه آغاز این سیر تصمیمات بود . شاید بسیاری از مردم نتوانستند بازی ایران و سوئد را ببینند چون یکی از این دستگاه های گیرنده دیجیتال را نداشتند اما پخش این مسابقه از شبکه ورزش یک تجربه موفق بود.

شبکه 3 اگرچه سالهاست انحصار پخش برنامه های ورزشی را در اختیار دارد و بسیاری از مدیران شبکه های دیگر و تولیدکنندگان ورزشی بخش های دیگر سیما از این می نالند که این انحصارطلبی مانع شده تا چرخه درست تولیدات ورزشی شکل بگیرد. این شبکه اگرچه از بدو تشکیل تا امروز توانسته رخدادهای مهم ورزشی ایران و جهان را به تصویر بکشد و با حضور مدیرانی ورزشی از جنس جعفر صافی و اصغر پورمحمدی ، همیشه در پوشش رخدادهای ورزشی خوب عمل می کرد اما از زمان تاسیس شبکه ورزش ، این ابهام همیشه بود که چرا مخاطبان شبکه جوان باید به جای تماشای سریال یا برنامه های سرگرمی بخش فوتبال ببینند. فوتبال هایی که گاه 5 برنامه 100 دقیقه ای پشت هم در یک روز می شدند. شبکه ورزش بهانه ای بود برای جدا کردن این دو سبک از برنامه ها اما مدیران ورزش شبکه 3 که متولیان ورزش سیما هم شده بودند هیچ گاه زیر بار این تصمیم نرفتند. آنها که شورای عالی ورزش سیما را در انحصار خود داشتندهیچ گاه اجازه شکستن انحصارشان و پخش بازی ها از شبکه ورزش که برای تماشایش باید حتمای ک فرستنده دیجیتال به همراه داشت را ندادند چون مدام می گفتند این شبکه فراگیری شبکه 3 را ندارد. حالا اما با تغییر مدیریت شبکه و روی کارامدن مدیری که چندان دغدغه فوتبالی ندارد و مدام بازی های فوتبال با چالش هایی از این دست مواجه می شوند ، شاید زمان آن رسیده تا متولی پخش بازی های لیگ یا دیگر رخدادهای ورزشی مهم شبکه دیجیتالی ورزش باشد. اینگونه علاقمندان واقعی ورزش هم ناچار می شوند شرایط تماشای بازی ها از این شبکه را فراهم کنند و هم رونق به شبکه تازه تاسیس ورزش می آید و هم دیگر مدیران شبکه ناچار نیستند به دلیل قولی که به مهران مدیری یا اسپانسرهای برنامه اش می دهند ، پخش بازی های فوتبال را به تاخیر بیاندازند و علاقمندانش را سر کار بگذارند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    بابا شبکه ورزش الان بود و نبودش فرقی نداره ، ولی اگه پخش بازی های فوتبال به این شبکه سپرده بشه هم شبکه سه راحت میتونه برنامه سازی کنه هم شبکه ورزش رونق پیدا میکنه ، امیدوارم این اتفاق بیفته چون رویکرد جدید شبکه سه رو شبکه تفریحات و سرگرمی عنوان کردند.
  • مصطفی صفایی از کنگان IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    همه برنامه های ورزشی و مسابقات مخصوصا طولانی باید به شبکه ورزش برود چه معنی دارد که شبکه سه یکه تاز باشد؟
  • عباس ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    218 9
    بعد صدا و سیما از کجا پول دربیاره سریال‌های داغون بسازه و حق فوتبال رو با پولی که ازش درآورده‌ نده؟
  • حمید A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    14 0
    تنها ایران هست که هیچ اهمیتی به نظرات مخاطبانش نداره وهر کار که دلش بخواد میکنه
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    28 4
    میخوان مردم زورکی گیرنده دیجیتال بگیرند
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    34 1
    شبکه ورزش که نگو نیمه دوم اصلا ابراهیمویچ بازی نبود تصویر آهسته اش رو نشون می داد. این هم از شبکه ورزش ملت رو... فرض کردند
  • بی نام EU ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    19 8
    ما كه شبكه ورزش هداريم چيكار كنيم
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    12 3
    شبکه ورزش هم ای کاش از ماهواره پخش بشه تا ماها هم بتونیم ببینیم