در نوروز 94 گزارش‌های متفاوتی از ورزش ایران و جهان منتشر کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در تعطیلات نوروزی گزارش‌هایی متفاوت از ورزش ایران و جهان منتشر كردیم كه در آن‌ها به موضوعات مختلف در مورد ورزش اشاره كرده بودیم. گزارشی از محبوب‌ترین ورزشكاران جهان، اولین گزارش بود كه در آن نوشتیم رونالدو با فاصله از مسی جلو است و پرطرفدارترین چهره ورزشی جهان شناخته می‌شود. این گزارش را اینجا بخوانید.

«ورزشكارانی كه وارد سیاست شدند» عنوان یكی دیگر از گزارش‌ها بود كه در آن به نفراتی چون رسول و امیررضا خادم، علیرضا دبیر، حسین رضازاده و ... اشاره شده است. متن كامل این گزارش اینجاست.

مهم‌ترین زنان ورزش جهان گزارش دیگری بود كه در تعطیلات نوروز منتشر شد. در این گزارش چهره‌های مطرح ورزش بانوان جهان مانند ماریا شاراپوا، سرنا ویلیامز، ونوس ویلیامز، آنا ایوانوویچ و ... به عنوان مهم‌ترین چهره‌های ورزش زنان جهان معرفی شده‌اند كه متن این گزارش اینجاست.

ورزشكاران ایرانی كه نام آن‌ها در كتاب گینس به ثبت رسیده، موضوع یكی دیگر از گزارش‌های نوروزی بود. در این گزارش حسین رضازاده، احسان قائم مقامی و ... كه ورزشكاران ایرانی هستند را معرفی كرده‌ایم و البته نوشته‌ایم كه نام علی دایی از كتاب ركوردهای گینس حذف شده چراكه او به صورت افتخاری وارد این كتاب شده بود و همین اتفاق به زودی در مورد حسین رضازاده هم رخ خواهد داد. متن این گزارش را اینجا بخوانید.

عجیب ترین مسابقات ورزشی در دنیا موضوع دیگری بود كه در موردش گزارشی نوشتیم. در این گزارش به مسابقات عجیبی مانند «شطرنج - بوكس»، راگبی زیر آب، هاكی با یك چرخ، غواصی در لجن، لیگ سنگ كاغذ قیچی و ... اشاره شده است. متن كامل گزارش را اینجا بخوانید.

دیگر گزارش نوروزی خبرآنلاین، معرفی ورزشكاران مداح بود. افرادی مثل غلام پیروانی، مهدی سیدصالحی و رضا حقیقی كه غیر از حضور در دنیای فوتبال، اهل مداحی هم هستند. متن كامل این گزارش اینجاست.

نگاهی به رشته تحصیلی ورزشکاران در دنیای آکادمیک هم سوژه گزارش خبرآنلاین بود. در این گزارش نوشته‌ایم كه قهرمان‌های ملی چند كلاس سواد دارند. این گزارش را اینجا بخوانید.

شناختن ثروتمندان ورزش هم سوژه جذابی برای مخاطبان است. به همین دلیل گزارشی در این مورد نوشته‌ایم كه می‌توانید متن گزارش را اینجا بخوانید. حتما می‌خواهید بدانید كه ورزشكاران علاوه بر ورزش، از چه راه‌هایی درآمدزایی می‌كنند و در چه حرفه ای مشغول كار اقتصادی هستند. برای دانستن این موضوع این گزارش را بخوانید.

خبرآنلاین همچنین گزارشی از ورزشكارانی كه بازیگر شده اند نوشته است. متن این گزارش را اینجا بخوانید. گزارشی هم از نحوه خداحافظی كاپیتان‌های تیم ملی فوتبال ایران اینجاست. برای شناختن زوج‌های سرشناس ورزشكار هم این گزارش را مطالعه كنید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =