مهر نوشت:

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: مشهد مقدس بیشترین مقصد گردشگران نوروزی را در کشور به خود اختصاص داده است.

دكتر مرتضی رحمانی روز دوشنبه در سفر به مشهد مقدس در فرودگاه شهید هاشمی نژاد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی ایران و مقصد میلیون ها دل عاشق همه ساله با استقبال بسیاری از زائران و گردشگران همراه است و پیش بینی می شود نوروز امسال آمار زائران و گردشگران نسبت به سال های گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار باشد.

او گفت: استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه گردشگری است و با توجه به سیل عظیم مشتاقان برای حضور در این شهر و بهره گیری از برکات معنوی آن ارائه خدمات مطلوب و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ضرورت دارد.

رحمانی موحد گفت: بر همین اساس فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی به صورت مداوم و شبانه روزی و بدون هیچ گونه وقفه در طول ایام سال ادامه داشته و بررسی ها و گزارش های دریافتی نشان از عملكرد موفقیت آمیز این ستاد دارد.

مدیر كل فرودگاه های استان خراسان رضوی نیز در این رابطه گفت: در تعطیلات نوروز ۹۴ بیش از ۷۰۰ پرواز در این فرودگاه انجام خواهد شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ دردصد رشد خواهد داشت.

رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور كه صبح امروز به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به مشهد مقدس سفر كرد پس از استقبال در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد توسط مقامات محلی با حضور در اقامتگاه عمومی غدیر مشهد و گفتگو با تنی چند از مسافران و گردشگران از نزدیک روند اسکان زائران را مورد بررسی قرار داد.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر افشار A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
    1 0
    میزان مسافر ورودی به مشهد هرسال در حال کاهش است و از طرف دیگر تعداد مسافر سایر مناطق کشور در حال افزایش است علت چیست ؟گران فروشی و مشکلاتی که زائران با آن دست و پنجه نرم می کنند زیاد و در حال افزایش است چرا نظارت و قیمت بر مناطق اقامتی مشهد ساماندهی نمی شود ؟ وضعیت المان های نوروزی مشهد نسب به سال های گذشته نیز افتضاح است .