معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امسال تورهای خارج از کشور به نفع مسافران ساماندهی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مسعود سلطانی فر در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه آمار " نفر- سفر" مبنای درستی ندارد، پیش بینی کرد، تعداد سفرهای نوروزی امسال ده تا پانزده درصد افزایش یابد.


اوگفت:‌ سال گذشته در تعطیلات نوروز آمار 56 میلیون اقامت در شب و 15 میلیون سفر ثبت شده و  ‌امسال 462 ستاد استانی برای خدمات رسانی به مسافران تشکیل شده است.


برخورد با تورهای خارجی متخلف

سلطانی فر با بیان اینکه بهای اقامت در هتل های داخل کشور افزایش نداشته است ،گفت: ‌برخی تورهای خارج کشور افزایش قیمت داشته اند که اگر این افزایش بی دلیل باشد به شدت با آنها برخورد می شود.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت باید محدوده سفر از 7 یا 8 استان به همه استان های کشور گسترش یابد و سفرها در همه ایام سال تقسیم شود.

معاون رئیس جمهور گفت: ‌سفرهای 110 روزه پرحجم در کشور داریم که اوج این سفرها در تعطیلات نوروز است و اماکن اقامتی پاسخگوی این سفرها نیستند.


سلطانی فر با بیان اینکه 16 میلیون خودرو در کشور وجود دارد گفت:‌ برخی محورهای ارتباطی ظرفیت تردد این تعداد خودروها را ندارند.


او گفت:‌ 27 دستگاه برای سفر گردشگران فعالند و هماهنگی خوبی میان آنها شکل گرفته است.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممد آقا A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    4 0
    هیچ کاری نمیتونید بکنید. قبلی ها هم نتونستند.چون این آژانسها با لابی هر کاری بخوان میکنن.