۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : درحال حاضر تردد خودروها در مسیر کندوان (چالوس - کرج) برغم ترافیک نیمه سنگین و مه شدید , روان است.

رضا کاوه روز در گفت و گو با  ایرنا افزود : مه گرفتگی در منطقه سیاه بیشه شدید است و به رغم این شرایط مشکلی در تردد خودروها در این مسیر وجود ندارد ولی هر لحظه بر ترافیک در مسیر افزوده می شود.

او گفت: از ساعت 14 امروز تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 17 نیز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

او همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه تعطیلات نوروزی و افزایش تردد خودروها در مسیر کندوان، از رانندگان خواست با توجه به شرایط آب و هوایی ضمن حرکت با سرعت مطمئن ، تجهیزات کامل را نیز با خود همراه داشته باشند.

فرماندار چالوس نیز از بازگشایی دوباره قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در عصر امروز /پنجشنبه / خبرداد.

'محمدناصر زندی ' ر به خبرنگاران ، گفت : از زمان بسته شدن این مسیر ارتباطی در پنجم ماه دی سال جاری تاکنون اقدامات خیلی خوبی از سوی پیمانکارمربوط در رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آن انجام گرفته که جای تقدیردارد.

او گفت : برای رفع برخی از نواقص جزیی این مسیرارتباطی و رسیدگی به مشکلات برخی از اهالی حاشیه آن درسال آینده برنامه ریزی لازم از سوی پیمانکارمربوطه صورت گرفته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین به بهره برداری موقت تونل شهری واقع در مسیر کنارگذر ساحلی غرب مازندران در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد : برای کاهش میزان تراکم ترافیکی و تردد آسان خودروها در ایام نوروز این تونل نیز از امروز بازگشایی خواهد شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =