مجموعه جدید تلویزیونی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب که بیش از ۲۰ سال است در اعیاد و مناسبت‌های خاص میهمان خانواده‌های ایرانی است، از ششم فروردین ماه هر روز ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 

 

 

 

 

مجموعه «کلاه قرمزی 94» که از مجموعه‌های پرمخاطب سیما است، امسال به دلیل مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه کمی دیرتر به تلویزیون می‌آید و از ششم فروردین ماه هر روز ساعت 21 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، تکرار این مجموعه نیز روز بعد 11 صبح و 15:30 بعد از ظهر خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که مجموعه «کلاه قرمزی 94» در ۲۲ قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود که ۱۵ قسمت آن در نوروز روی آنتن می‌رود و 7 قسمت باقی‌مانده در مناسبت‌های دیگر سال پخش می‌شود، اما تداخل ایام نوروز با ایام فاطمیه موجب شده تنها امکان پخش 9 قسمت از این مجموعه در تعطیلات نوروزی فراهم شود و به گفته برخی منابع پخش این سریال تا 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بنیامین بهادری مدتی پیش در برنامه بعضیا در گفتگو با سیدعلی ضیاء اعلام کرد سال گذشته روحیه مناسبی برای حضور در مجموعه «کلاه قرمزی» نداشته، اما او و دخترش نوروز امسال مهمان این برنامه خواهند شد.

علاوه بر این چند مهمان سینمایی ویژه و از جمله یکی از برندگان سیمرغ جشنواره فیلم فجر امسال نیز از میهمانان مجموعه «کلاه قرمزی 94» خواهند بود.

 

 

2424

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    30 2
    من ميميرم براي ديدنش مخصوصا فاميل دور
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    15 0
    من يه پیرمرد میشناسم عاشق کلا قرمزی منم خیلی دوست دارم بهتر از برنامهای دیگه
  • آفرین IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    1 0
    عالی هستن همممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممشون
    • بی نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      1 0
      واقعا همشون عالی اند مخصوصا ببعی