کارلوس کروش در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین و خبرورزشی به شدت از حرف ها و کمپین به راه افتاده علیه کارش گلایه کرد.

سعید اکبری- آرش محمدی : کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی اختصاصی با گروه نشریات موسسه خبر درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران سخن گفت. او در شب چهارشنبه سوری میان بمب ها و نارنجک هایی که شهرک غرب را به میدان جنگ بدل کرده بود ، خودش مثل باروت بود و جرقه ای می خواست برای انفجار. او ناراحت بود از جبهه اسدی - کاشانی که مربی را متهم کرده بودند به ضد ایرانی بودن. اینکه می گفت آنها می خواهند از این مربی یک دشمن برای فوتبال ایران بسازند. او و حرف هایی پر از تیتر ؛ این گفت و گوی ماست با کارلوس کروش.

آقای کروش راجع به چیزهایی می خواهیم حرف بزنیم که این روزها درباره اش بحق است. چرا سرمربی تیم ملی نگران شده است؟

دوست نداشتم در ایام نزدیک به نوروز، درباره یکسری مسایل حرف بزنیم ولی متاسفانه....فدراسیون بعد از اتفاقات اخیر به دو دسته تقسیم شده است. ابتدا دبیر کل و حالا امروز(دیروز) قسمت دوم آن که مربوط به حرف های کاشانی می شود و علیرغمم عملکرد، جایگاه بنده را هم پائین آورده است. من واقعا نمی توانیم یه شمشیر را پشت گردنم ببینم و ببینم که ارزش کارم را کم کرده اند. اسدی به من گفته بود که تو کمترین استاندارد را داری و حالا کاشانی گفته است که برخلاف منافع ملی عمل می کنم. حالا ما در فدراسیون دو گروه مجزا داریم و زمان آن رسیده تا کفاشیان در این باره تصمیم گیری لازم را انجام دهد. آنها یک جبهه فکری علیه من انداخته اند و یک کمپینی که دارد علیه من کار می کند... با این شرایط دیگر امکان همکاری وجود ندارد. وقتی آنها عملکرد من و تعهد من نسبت به فدراسیون را زیر سوال برده اند، دیگر جای هیچ دفاعی وجود ندارد. اینجا جایگاه رئیس زیر سوال رفته است.

ببیند هیچکس نباید درباره منافع تیم ملی به من بگوید، مخصوصا کسی که تنها 5 هفته است به فوتبال ایران آمده! 4 سال است که دارم اینجا زحمت می کشم. دکتر اسدی و کاشانی می خواهند درباره منافع تیم ملی به من درس بدهند؟ دیگر خواهش می کنم.... اول بروید کاری کنید. یک دستاوردی داشته باشید. یک صعودی داشته باشید و بعد با هم حرف می زنیم. ببخشید اینقدر خاضعانه حرف می زنم. 5 هفته قبل آمده و این حرف ها را.... کار 4 ساله من را زیر سوال می برند و در 4 هفته کارم را تشبیه می کنند. آنها می شوند hero(قهرمان)  و ما می شویم zero (صفر). شما که حتی یک بازی رسمی انجام نداده اید و 4،5 هفته است آمده اید و می خواهید به من درس بدهید؟  

اینجا یک سوال پیش می آید؛ درباره منافع ملی صحبت می کنیم یا انتقاداتی که به عملکرد شما می شود؟

ببیند الان از فدراسیون فوتبال دو صدا شنیده می شود. اینکه زحمات تیم ملی را زیر سوال می برند و از سویی صدایی که می گوید ما خارجی ها داریم بر خلاف منافع فوتبال ملی عمل می کنیم. در این شرایط چه کاری است که همکاری کنیم؟ من را آزاد کنید تا به خانه ام بروم. معلوم نیست چه کسی دارد کار را اداره می کند.

پیش بینی شما از آینده این همکاری چیست؟

ببیند دبیر کل فدراسیون فوتبال به من گفت که در حال حاضر این کار احمقانه ای است که مربی دیگری بیاوریم. بارها تکرار که «در حال حاضر». گفت شما در حال حاضر سرمربی ما هستید. البته تاکید داشت که باید بررسی ها جداگانه روی کارتان انجام بدهیم و شاید بعضی وقت ها مسیرمان را از هم جدا کنیم. او گفت از نظر ما افراد تحصیل کرده، شما کارتان قابل قبول نبوده است. او به عنوان سرمربی تیم ملی به من نگاه کرد، بلکه نگاهش به من به عنوان یک مربی موقت بود. درباره حرف هایی هم که کاشانی زده باید در کمال احترام به او بگویم که من اهل کادو دادن به کسی یا برگزاری مراسم های خاص و شام دادن نیستم! از این تیپ اخلاق ها ندارم. عوامل و گروه خاصی را پشت خودم ندارم که بیایند با مصاحبه از من حمایت کنند. من کارم را می کنم و خدا را دارم.

ایشان گفتند که شما به عنوان مربی خارجی برخلاف منافع ملی ایران عمل می کنید. توضیح شما درباره این جمله چیست؟

بله، پس اگر یک مربی خارجی بخواهد از منافع تیمش دفاع کند و بازیکنانش را بخواهد، تبدیل به دشمن می شود؟ ولی اگر یک مربی ایرانی بازیکنانش را به خاطر تیم ملی ترخیص نکند، می شود قهرمان ملی!من یادم نیست قبل از جام جهانی وقتی بعضی مربیان بازیکنان شان را به تیم ملی نمی دادند، کاشانی مصاحبه کند. ایشان آن موقع کجا بودند؟ فراموش نکنیم تیم ملی متعلق به تمام کشور است و حالا من به خاطر دفاع از حقوقش تبدیل به دشمن ملت شده ام!

او می گوید شما در ذهن خود دشمن فرضی ساخته اید.

به ایشان بگوئید که اگر اجبار پیدا کنم تک و تنها با خودم و بازیکنانم جلوی رقبا می ایستیم، جلوی تیم های شیلی و سوئد و تک تک حریفان دیگر. می ایستیم و از منافع ایران دفاع می کنیم. من این کار را تا آخرین قطره خونم انجام می دهم. می خواهم به کاشانی و تمام کاشانی های بگویم که اگر احتیاج باشد به پا می خیزیم و تک و تنها جلویشان می ایستم و شک نکنند تا اخرین قطره خونم این کار را انجام می دهم. نمی دانم کاشانی از من بزرگتر است یا کوچکتر ولی به او می گویم من عاشق دشمنان هستم. دشمنان بزرگ من را هم بزرگ می کنند و افتخار جنگیدن را به ما می دهند. متاسفانه اینجا کاشانی درباره دوست یا دشمنان واهی دچار سوء تفاهم شده است. من از دشمنان فرضی نمی ترسمف بلکه از دوستان فرضی ترس دارم. در حد انزجار از آنها بدم می آید. خسته شده ام از افرادی که روبرویم می نشینند و می گویند الگوی ما هستی، می گویند تو معلم هستی و آمده ایم کار یاد بگیریم اما روز بعد به من می گویند تو برخلاف منافع ملی ایران عمل کرده ای. حدس بزنید چه کسی این حرف ها را زده است؟ آقای کاشانی من خسته شده ام و دارم مریض می شوم از دست دوستان خیالی و واهی. چه کسی بی احترامی را شروع کرد؟ من یا شما که حتی قبل از تیم بزرگسالان لیست خود را اعلام کردید، بدون آنکه هیچ جلسه ای برگزار کنیم؟ این نشان می دهد شما ستیزه جو هستید و غرور دارید. در هیچ کشوری شما چنین چیزی را نمی بینید. در پایان دوباره تاکید می کنم به تنهایی هم شده کارم را انجام می دهم و مطمئنا می گویم ایشان یک دشمن اینجا دارد. من همیشه رودرو دشمن هستم و می جنگم. دوست دارم به کاشانی یک پیشنهاد برادرانه بدهم. شما در زندگی نگران دوستان خیالی ات باش. من این پیشنهاد را رایگان به شما دادم و نیازی نیست به من کادویی بدهید.

اگر کفاشیان بخواهد این بازیکنان را به تیم امید بدهید، آن زمان چه تصمیمی خواهید گرفت؟

خیلی شفاف می گویم که این دخالت در کار من است. اگر این اتفاق بیفتد من دیگر نمی توانم مسئولیتی در تیم ملی داشته باشم.

این یعنی پایان همکاری؟

بله، اگر فدراسیون بخواهد در وظایف فنی من دخالت کند دیگر دلیلی برای ادامه این قرارداد و همکاری وجود ندارد. سوال من این است. به عنوان یک مربی می گویم بازی های تیم ملی حائز اهمیت است. من خودم سردار آزمون را برای بازی های زیر 19 سال از اردوی تیم ملی ترخیص کردم. در حال حاضر سردار و جهانبخش جزو لیست اصلی من هستند. آیا باید اجازه بدهم بروند؟ باعث و بانی این اختلاف ها نه من بوده ام و نه خاکپور.

آیا حرف خاصی مانده که بخواهید بزنید؟

ببیند هیچکس نباید درباره منافع تیم ملی به من بگوید، مخصوصا کسی که تنها 5 هفته است به فوتبال ایران آمده! 4 سال است که دارم اینجا زحمت می کشم. دکتر اسدی و کاشانی می خواهند درباره منافع تیم ملی به من درس بدهند؟ دیگر خواهش می کنم.... اول بروید کاری کنید. یک دستاوردی داشته باشید. یک صعودی داشته باشید و بعد با هم حرف می زنیم. ببخشید اینقدر خاضعانه حرف می زنم. 5 هفته قبل آمده و این حرف ها را.... کار 4 ساله من را زیر سوال می برند و در 4 هفته کارم را تشبیه می کنند. آنها می شوند hero(قهرمان)  و ما می شویم zero (صفر). شما که حتی یک بازی رسمی انجام نداده اید و 4،5 هفته است آمده اید و می خواهید به من درس بدهید؟ 4 سال است در ایران کار می کنم و یک بار حقوقم را به موقع نگرفته ام. یک مقدار احترام بگذارید، سخت نیست. هزینه ای برایتان ندارد.

بیائید درباره تیم ملی حرف بزنیم. حالا کاشانی یا هر شخصی که هست. من علاقه ای نداشتم که این اتفاقات شروع شود. برخلاف اصول بنده است. دوستان واهی کسانی هستند که الکی تظاهر به حفاظ و حمایت از فوتبال می کنند ولی انگشت شان رو به بقیه است که به فکر منافع ملی نیستند. من از این رفتارها واقعا حسته شده ام و اصلا چنین رفتارهایی را دوست ندارم. فکر می کنم وقت آن رسیده کفاشیان وارد شود و تصمیمیی در این زمینه بگیرد.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    50 51
    خدا کنه بگیرند و تو بری
  • عمار A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    60 39
    کروش دوست داریم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    45 46
    با لجبازي، با منم منم، شانس ايران رو واسه المپيك از بين ببر
  • a.a IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    36 21
    برای پیشرفت و آینده این بازیکنان جوان خیلی بهتره که همراه تیم ملی بزرگسالان باشند ولی برای کشور خیلی مهم تره که همراه تیم امید باشند. این وسط یه چی خیلی فکرمو درگیر کرده. چرا کیروش انقدر یه دنده است؟
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    5 19
    گفته بودم....
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    32 27
    حالا خوبه همش با تيم ملي حذف مي شي و جايي نمي خوادت
  • سهیل IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    33 27
    فقط کارلوس کروش ......
  • علی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    29 33
    واقعا برای آقای کاشانی و اسدی متاسفم....
  • ایرانی A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    37 29
    من طرفدار کیروشم
  • بی نام SE ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    30 19
    عجب. ایشون همون کسی نیستن که قلعه نویی و کرانچار رو برای اینکه نصف تیمشون رو یک ماه نمیخواستن بدن به این آقا به فحش میکشید؟
  • نظر ما A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    28 25
    اسدی باید برود...
  • محمدعلی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    35 25
    به جهنم خیلی تحفه ای هم نیستی
  • پیمان مظفری IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    24 42
    ایران لیاقت آدمایی مثل کیروش رو نداره، عمرت رو اینجا حروم نکن آقای مربی
    • بی نام A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      32 20
      منظورت امثال خودته؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    23 28
    راضیم ازت حرفه ای ...
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    29 20
    اینم دیگه واقعا شورشو با این جنگ روانی راه انداختنش در اورده
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    20 1
    دوست باشین باهم این کارا چیه خخخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    34 19
    برو بابا شورش رو در آوردی. اون شجاعی رو با عصا میذاشتی بازی کنه و به جهانبخش 15 دقیقه بازی هم نمیدادی، از الان فرار رو به جلو شروع شد. اگه جهان‌بخش و آزمون رو دادیم و از شیلی و سوئد هر کدوم 3 گل خوردی چی؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    24 18
    کیروش تیم ملی رو تبدیل کرده به یک باشگاه، با باشگاه ها و افراد داخلی رقابت میکنه.
  • عباس م شصت و يك ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    17 21
    مايه خجالت و شرمساري ، هستند اين هموطنان. وقتي ادم سياسي بياد ورزش همينه ميشه ديگه به اين دوستان توصيه مي كنم يه ذره يه ذره كوچيك به افكار عمومي احترام قائل بشن و بيشتر از اين خودشونو منفور مردم كنند
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    25 13
    رفتن ما به المپیک از همین نپال و افعانستان شروع میشه. بازی با این تیم ها باارزش تره چون المپیک خیلی مهمتر از بازی های دوستانه هست همین سوئد و شیلی قطعا با تیم اصلیشون با ایران بازی نمیکنن. اولیش هم زلاتانه که گفتن مقابل ایران بازی نمیکنه. شیلی هم بعد بازی با ایران 2 روز بعدش با برزیل بازی داره نمیان با ترکیب اصلی با ایران بازی کنن بعد برن با برزیل بازی کنن.
  • علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    26 12
    بسه دیگه اقای کی روش ..شما هم شدی عین مربی های ایرونی....الکی دو تا بازیکن رو بهانه کردی.. دو تا بازی دوستانه میخوای انجام بدی دیگه... البته که بازی تیم ملی امید مکهم تره
  • رسول خشکبیجاری A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    12 10
    امیدوارم اقایان مثلا اخلاق مدار اصول حرفه ای را در تیمداری رعایت کنند و نخواهند طرف مقابل را در عمل انجام شده قرار بدهند اگر موافق بود فبها اگر مخالف بود میشود علیه مصالح ملی خدا را شکر کیروش اجنبیدر این چند ساله مثل یک ایرانی متعصب ان جاهایی که نیاز بود از نام ایران دفاع کرد بر خلاف کسانی که اقایان بنام ایرانی او را وارد بازی کردند و بعد سر از بی بی سی دراورد.خداوند کمی انصاف بدهد بد نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    24 14
    اون زمان که شما ستاره های باشگاه ها رو واسه اردوهای بی مورد میگرفتین و تیم ها مجبور بودن به صورت ناقص به جنگ حریفان آسیایی برن هم اینطور حرف میزدید یا فقط وقتی پای منافع خودتون بیاد وسط اینطوری میشید؟ خوب رگ خواب ملت ایران دستتون اومده، با دو تا حرف عامه پسند که مثلا تا آخرین قطره خونم واسه تیم ملی میجنگم ملت ایران رو خوب فریب دادی، شما بدون پول حتی واسه کشور خودتون هم حاضر نیستید از این کارا بکنید چه برسه به ایران، یادمون نرفته پارسال واسه پنج هزار دلار که باید آل اشپورت بهتون میداد قهر کرده بودید، با حمایت تیم رسانه ایت شاید بتونی یه عده بچه احساسی رو گول بزنی ولی ما رو نمیتونی عزیزم
  • علیرضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    14 22
    آقای کیروش ما میدونیم شما بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران هستید و اینم میدونیم که کاشانی و اسدی بر خلاف منافع ایران دارن عمل میکنن خبرآنلاین خواهشا اجازه انتشار این متن رو بده ممنون
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    14 21
    بابا راس میگه دیگه بازی افغانستان و نپال رو هم نتونن ببرن همون بهتر حذف بشن اصلا
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    25 11
    این حرفش خدایی زوره. باید این دوتا به نظرم به تیم المپیک کمک کنن. نه بازی دوستانه. چطور تو جامم جهانی هیچ کدومشونو بازی ندادی؟ حالا میگی جفتشون باشن؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    18 15
    کیروش جان شما چهار ساله اینجایید و به سر حد انفجار رسیده اید تصور کنید ملتی رو که هر روز باید با این نوع مدیران دو رو و فرصت طلب سر و کار داشته باشند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    19 17
    اقای کیروش اینها از محبوبیت شما میترسند، روزی که شما 88 درصد رای گرفتید کمپین زمین زدن شما کلید خورد، روزی که با وجود شکست خوردن مردم به استقبالتان آمدند حکم اخراجتان صادر شد، روزی که به تیم ملی هویت ایرانی دادید دستور کارشکنی ها صادر شد. شما باید بروید چون پاچه خواری و لمپنیسم بلد نیستید، دو ستون که پایه فوتبال ماست.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    23 13
    برو به سلامت. تیم بزرگسالان رو که داغون کردی، حالا می ترسی امیدها نتیجه بگیرن، داری سنگ میندازی سر راه تیم امید. مملکت رو چاپیدی بدون اینکه ذره ای فایده داشته باشی. تقصیر ماست که هر نازی کردی خریدارش بودیم. حالا دیگه دستت رو شده. برووووووو دیگه پشت سرت رو هم نگاه نکن.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    14 3
    کارلوس بیخیال
  • کسرا A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    15 21
    درود بر تو مرد بزرگ که در عین خارجی بودن، از خیلی ایرانی های دیگه ایرانی تری، درود بر شرفت و بدون مردم ایران قدر تورو میدونن و برای همه مردم عزیزی، مردم ایران عملکرد تو و غیرت مردونگی تورو هیچ وقت فراموش نکرده و نخواهند کرد. درود بر شرفت از خارجیه ایرانی تر از من
  • m A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    17 5
    من کار ندارم کروش هم زحمت کشیده ولی درک نمی کنم یک چیزی مثل دشمنی هست انگار وگرنه کروش جای آزمون و جهانبخش قوچان نژاد و بازیکنای بزرگسال و دژاگه رو داره که جهانبخش نیمکت نشینش هست چرا نباید تیم امید بازی کنند که می تونه جزو ارکان و برگ برنده تیم امید باشن وقتی خیلی وقت هست تیم امید المپیک نرفته و نیاز فوتبال این هست راستش من با کروش تو این مساله مخالف هستم..
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    34 16
    آهای پرتقالی بسه دیگه، خسته مون کردی، برو دیگه برنگرد.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    15 31
    حق با کیروشه.چرا الکی حاشیه درست میکنن براش؟
  • محمد A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    22 10
    به نظر من هم کیروش کار خاصی تو تیم ملی نکرده تو جام جهانی که فقط یک امتیاز گرفتیم و به بوسنی که همیشه میبردیمش باختیم تو جام ملت ها هم به عراقی که همیشه میبردیمش باختیم اونم به خاطر لجبازی کیروش با رحمتی...........آخه حقیقی از هشت تا پنالتی که بهش زدن عراقی ها؛ یک دونه هم نتونست بگیره
    • محمد A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      8 9
      کی روش میره حالا می خوام ببینم آقایان با این تیم چه نتایجی می گیرند به نظر من کسانی که از تاریخ درس نگیرند محکوم به تکرار اونن با برانکو و ایویچ هم همین رفتار رو انجام دادن با این ساختار همیشه همینیم
  • محمد A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    14 18
    زنده باد کیروش، این ادم ها و امثال این ادم ها سالهاست بر فوتبال ایران خیمه زنده اند و هرکاری که ازش سود ببرند انجام میدهند و به چیز دیگه ای فکر نمیکنند، مگه غیر اینه که فوتبال پایه برای قویتر کردن فوتبال بزرگسالانه؟ خب ابن دو نفر خوبن و باید در تیم بزرگسالان بازی کنن، شماها اگه هنر دارین برین خودتون چندتا جوون رو پیدا کنید بی عرضه ای بیش نیستید
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    25 11
    اگه وینگادا هم سرمربی امید بود همین حرفو میزد؟بخدا دیگه خیلی پر رو شده
  • کسرا US ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    14 16
    درود بر تو ای مرد بزرگ که الحق و الانصاف از خیلی از ما ایرانیها ، ایرانی تر هستی و در عمل اثبات کردی، تو این 4 سال با تمام وجود برای تیم ملی ایران از خیلی از مقامات مسئول فدراسیون بیشتر تلاش کردی ، بدان و آگاه باش که مردم ایران قدردان تو و زحماتت هستن و در قلب و ذهن همه مردم جا داری مرد بزرگ
  • بی نام NL ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    18 10
    به سلامت راه باز جاده دراز
  • جواد US ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    8 12
    راست میگه
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    8 16
    آقای کروش همونطور که بعضیا رای مردم به روحانی رو نمیتونن تحمل کنند رای 88 درصدی به شما هم نادیده میگرند اینگونه افراد باید بدونن که دورشون تموم شده و این خواست مردم هست که پیروز خواهد شد
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    10 7
    وقتی کفاشیان رییس فدراسیون باشه باید هیچی جای خودش نباشه ...
  • ساناز A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    5 14
    کیروش از خداشونه توبری وهمینم میشه.افسوس
  • بی نام US ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    18 10
    دیگه واقعاً روش رو زیاد کردن. مردم تا یه جایی پشت تو هستند. برای ملت ایران موفقیت ایران مهمه اما انگار برای کیروش تنها چیزی که اهمیت داره موفقیت خودش هست. واقعا مسخره است که تیم ملی امید کشور از وجود چنین بازیکنان باکلاسی محروم بشه تا آقای کیروش بنشوندشون روی نیمکت. واقعا حمایت هم حد و حدودی داره
  • جرمشتی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    16 7
    به سلامت آقای کیروش
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    17 7
    خبر انلاين اخرين سنگر كيروشه. بعد از بازي با سوئد خودم غرامتت رو ميدم فقط تو رو به خدا برو. تو مثل ما شدي پس ديگه چيزي نمي توني به ما اضافه كني . وقتي بحث به جدل كشيده شد بايد همه چي تموم بشه.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    17 12
    کروش شورش رو در آورده تیم امید هم برامون مهمه که نتیجه بگیره
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    15 7
    خیلی جالبه اون دوتا بازیکن رو تیم امید برای بازی رسمی میخواد و اقای کروش برای بازی دوستانه ..... مشخصه حق با کیه قابل توجه فردوسی پور
  • فرشاد A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    15 30
    راست ميگه بابااا..اخه اين اسدي كسه هنوز نيومده كل فوتبال و تيم ملي رو ريخته به هم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    11 22
    این اقایون برای دیده شدن و شهرت میان سمت فدراسیون و با رفیق بازی پست و منصب میگیرن تا پس فردا برای انتخابات مجلس رای بیارن از فوتبال هم اصلا و ابدا سر در نمیارن
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    12 18
    یعنی به هیچکی باج نمیده ها
  • عرفان A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    21 30
    اینها بدونن ملت پشت کیروش هستند.
  • داودحاتمی RO ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    9 8
    بابااین بنده خداروچراناراحت می کنید حداقل کاری که متوان کرد اینه که بزاریم پرتغالی امده پرتغالی هم برگرده گمون نکنم:"؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    12 15
    ببخشید آقای اسدی منظور شما از ما افراد تحصیل کرده چی بود؟ خوتون تنهایی ما میشین
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    12 22
    اسدی دیگه کیه ؟ از کجا پیداش شده ؟ تا حالا کجا بوده کارشناس فوتبال شده ؟
  • نیما ٧٧٧ A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    6 13
    آخر این کروش از دست ما سر به کوه و بیابون میزاره.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    19 13
    می خواد که بره اینا بهونس تو فصل زمستون که اروپا آفتاب نیست اینجل موند از آفتاب ما بهره مند شه یه وقت برنزش اووخ نشه ازین به بعدم که آفتاب تو اروپا وافره دیگه نیازی نداره ایران بمونه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    21 13
    خوش اومدی.بااااااای
  • محمدعلی A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    27 13
    برو عمو بسه بابا فکر میکنی کی هستی که شاخ و شونه میکشی برو به درک لیاقت نداری تو ایران مربیگری کنی حالا به این نتیجه رسیدم که قلعه نویی و درخشان راست میگفتند
  • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    16 8
    طرفدار کیروش بودم اما واقعا دیگه حرف زور داره میزنه. کاری به دعواش با کاشانی ندارم ولی این حرف حرف زور ه. همه دوست دارن تیم بره المپیک اینجا هم رای گیری شد نظر مردم این بود. معلومه کیروش هم داره لج میکنه. نمیخوای استعفا بده برو. امیدوارم فدراسیون کوتاه نیاد. حداقل کاری کنن این حرفش رو پس بگیره
  • منصور A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    7 21
    ما طرفدار هات خوب میدونیم تو به فوتبال ملی اعتبار دادی. تو فردی ایرانی با غیرت با روح بزرگ هستی. ولی به درد ادم های تازه به دوران رسیده نمیخوری که معلوم نیست چطوری سر کار میان. فقط برو تا بی ابروت نکردن مرد بزرگ
  • 11 A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    30 12
    چرا حرف زور میزنی مرد ناحسابی؟ الان تیم امید در شرایط حساسی قرار داره...یغنی واقعا نمیفهمی؟
  • ♥ اس اس ... تاج آسیا♥ A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    22 11
    چی شد؟ 2تا بازیکن نباشه مربی سابق منچستر نمیتونه بازی کنه؟ ایشون تو منچستر هم بازیکن نمیدادن به تیم زیر 23 سال انگلیس؟
  • هادی مولایی A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    22 9
    الهی شکر بری که برنگردی
  • ناصر فریادشیران IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    34 21
    آقای کیروش دکتر اسدی اشکت را در آورد شما از زمان حضورتان در ایران چنین مدیر فوتبالی در مقابل تان قرار نگرفته بود وقت خدا حافظی شما است شما مزد بگیر فدارسیون فوتبال هستی هی دم عز حرفه ای حرفه ای بودنت می زنی اما نفهمیدی که دکتر اسدی دبیر کل و نماینده ملت ایران است آقای موزانبیکی چرا اینچنین عصبانی شده ای و به در و دیوار خود را می زنی شنیدن تذکرات یک متخصص فوتبال آن هم در قامت دبیر کل برایت سنگین و هضمش دشوار اسدی حرف دل همه مربیان و کارشناسان و دلسوزان فوتبال را زده باختن به عراق فلک زده و داعش زده اینقدر منم منم ندارد مارکوپولوی جهان گرد پشنهادم به شما پیش از اخراج خود را برکنار کن چون اسدی ناشی و نا وارد و خام همچون کفاشیان دو میدانی کار نیست .
    • بی نام A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
      19 28
      "نماینده ملت ایران" جـــــــــــــان پسرم تو حالت خوبه اونوقت؟؟ احتمالا تو با فریادشیران مایلی کهن نسبتی نداری؟
  • مسعود IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    5 1
    این کی روشه حالش خوش نیست