پس از یک هفته، کاربران خبرآنلاین، تاکنون دو وزیر کابینه دولت یازدهم بالاترین آرای مخاطبان خبرآنلاین را در انتخاب چهره اجتماعی سال ۹۳ به خود اختصاص داده اند.

رقابت انتخاب چهره اجتماعی سال ۹۳، در حالی به روز پایانی خود رسیده است که تاکنون رضا فرجی دانا، وزیر سابق علوم دولت حسن روحانی، ۳۴۷ رای از مجموع ۷۵۹ نظر ثبت شده را به خود اختصاص داده است. در فاصله ای به اندازه حدود ۱۰۰ رای، یکی دیگر از وزرای کابینه دولت تدبیر و امید قرار دارد؛ سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان. او ۲۵۱ رای مخاطبان را به خود اختصاص داده. 

البته نظرات دیگری با نام این دو نفر و یا افراد دیگری هم ثبت شده بود، اما به دلیل رعایت نکردن یکی از شروط ثبت نظرات، تایید نشد. 

پس از فرجی‌دانا و هاشمی، چهره های دیگری هم قرار دارند؛ سامره علی‌نژاد، مادری که قاتل فرزندش را پای چوبه‌دار بخشید، مریم میرزاخانی، دانشمند ایرانی،‌ معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست، پروفسور سمیعی، جراح برجسته ایرانی، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و تعدادی دیگر. 

برای شرکت در نظرسنجی چهره سال خبرآنلاین تا ساعت ۱۲ امشب فرصت دارد. برای ثبت نظر خود و یا مشاهده نظرات دیگر، به این خبر مراجعه کنید. 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403309

برچسب‌ها