۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از کمال تبریزی، کارگردان سینما به دلیل ساخت فیلم محیط زیستی طعم شیرین خیال تقدیر کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، در مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که با حضور دو معاون رییس جمهور، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس و معاون وزیر نفت برگزار شد، برگزیدگان این رویداد بزرگ زیست محیطی معرفی شدند و از کمال تبریزی، کارگردان سینما به دلیل ساخت فیلم "طعم شیرین خیال" با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر به عمل آمد.

در لوح تقدیر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به این کارگردان سینما چنین آمده است:

فرهیخته ارجمند

جناب آقای کمال تبریزی

سلام علیکم

با احترام، حفاظت از میراث بی همتای طبیعت نیازمند فرهنگ سازی برای انسان امروز و آرامش برای نسل های آینده است که هنر و هنرمند سهم به سزایی در میان عوامل فرهنگ ساز دارد. آنچه امروز در قاب ذهن آیندگان به یادگار باقی خواهد ماند امانتی است که می بایست به نسل های بعدی سپرده شود.

در جشنواره فیلم فجر امسال "طعم شیرین خیال" به خوبی توانست با کارگردانی شایسته جنابعالی، گوشه ای از مظلومیت محیط زیست کشور را با زبانی ساده و شیرین بیان کند وتوجه همگان را به طبیعت پیرامونشان جلب و آنها را از خطراتی که زمین یگانه ما را تهدید می کند، آگاه سازد و بازخوردهای مثبت مخاطبان، نشان قدردانی از چنین تولیداتی است.

سازمان حفاظت محیط زیست به رسم ادب و حق شناسی با اهدای این لوح تقدیر به همراه تندیس چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، از تلاش و حسن سلیقه جنابعالی و دست اندرکاران تولید این اثر سینمایی ارزشمند در تکریم طبیعت و محیط زیست، قدردانی می کند.

46233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =