سمینار تحلیل وضعیت بورس ایران در سال ۹۴ برگزار می‌شود

کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری سمینار تحلیل وضعیت بورس ایران در سال ۹۴ در هفتم اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فارغ‌التحصیلان، سمینار تحلیل وضعیت بورس ایران در سال ۹۴ به همت کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت روزنامه فرهیختگان در تالار علامه طباطبایی دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم و تحقیقات با سخنرانی دکتر سید محمد هاشمی نژاد برگزار می‌شود.

دکتر سید محمد هاشمی نژاد طی این سمینار در در دو بخش آشنایی با بورس ایران و بررسی عوامل تأثیرگزار در بورس ایران به ایراد سخنارنی خواهد پرداخت. ارکان و ساز و کار بورس، فرآیند خرید و فروش سهام در بورس و تأمین مالی بنگاه ها از بورس از رئوس مطالب بخش آشنایی با بورس ایران و تأثیر بودجه در بورس، تأثیر قیمت نفت در بورس و تأثیر قیمت جهانی فلزات در بورس نیز از از رئوس مطالب بخش بررسی عوامل تأثیرگزار در بورس ایران خواهد بود.

این سمینار که در تاریخ 7 اسفند 93 برگزار خواهد شد ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است و حضور در آن رایگان می باشد.

شایان ذکر است علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این سمینار می توانند با شماره تلفن 88777502 (10خط) ویا نشانی اینترنتی www.aiau.ir تماس حاصل نمایند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =