درخواست سلفی های مصر برای تشکیل «انقلاب بین المللی اهل تسنن علیه شیعیان»

پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه نوشت:

حزب «الدعوه السلفیه» مصر با اشاره به گسترش تشیع، از تمام اهل تسنن در کشورهای عربی و غربی خواست تا اتحادیه ای برای برخورد با شیعیان و گسترش تفکرات آنان ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه البوابه نیوز، « شیخ سعد موسی العجرمی» رییس شورای الدعوه سلفی در بیانیه ای فوری اعلام کرد: «ای اهل تسنن، شیعیان روز به روز افزایش می یابند و فعالیت هایشان گسترده تر می شود، پس ضروری است با یکدیگر برای مبارزه با آنان متحد شویم و علیه آنان انقلابی بزرگ راه بیندازیم.»

علاوه بر آن « ولید اسماعیل»، رییس ائتلاف سلفی موسوم به «محبی الصحب و الال» ضمن هشدار نسبت به افزایش تعداد شیعیان در کشورهای منطقه و با تاکید بر لزوم برخورد با گسترش تشیع در مصر، تصریح کرد: تمام حرکت های شیعیان زیر نظر گرفته شده است.

اسماعیل با بیان این که تشیع در مصر، قابلیت گسترش سریع دارد، افزود: با تاسیس هر نوع حسینیه و اتحادیه شیعی در مصر مخالفت خواهیم کرد. وی با اشاره به شبکه ماهواره ای جدید سلفی ها بیان کرد: شبکه «الصحب و آلال» در تلاش است تا با گسترش هر نوع تفکر شیعی مبارزه کند.

از سوی دیگر «عبدالمنعم الشحات»؛ سخنگوی الدعوه السلفیه بیان کرد: حزب سلفی پیشتر دیدگاه خود در مورد گسترش تشیع را بیان کرده و نسبت به آن هشدار داده بود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =