رییس سازمان حج و زیارت: مذاکرات برای رفع مشکل کاهش صدور روادید زائران عمره ادامه دارد

ایرنا نوشت:

رییس سازمان حج و زیارت گفت: همچنان مذاکرات با مسوولان ایرانی و سعودی برای رفع مشکل کاهش صدور روادید زائران عمره کشورمان ادامه دارد.

به گزارش سازمان حج و زیارت، سعید اوحدی در جلسه هم اندیشی مدیران حج و زیارت استان ها و مدیران ستادی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی قاضی عسکر» با اشاره به مشکل بوجود آمده در خصوص کاهش صدور روادید زائرین عمره افزود: در خصوص رفع این مشکل باید نگاه روبه جلو فرایند محور مبتنی بر شناخت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته حدود 28 مکاتبه با مسوولان مربوطه ایرانی و سعودی داشته ایم و بیش از 15 مکالمه تلفنی برقرار شده است و مذاکرات همچنان ادامه دارد و اعتقاد داریم اگر با مشکل پیش آمده استغنایی برخورد شود، مشکل رفع خواهد شد.

وی در ادامه هدف از این نشست ها را جمع بندی آخرین وضعیت ها و سیاست های سازمان و بعثه مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: هدف از این جلسات این است که بتوانیم خلاقیت هایی برای ادامه کارمان داشته باشیم و در روزمرگی قرار نگیریم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت مدیران استانی و ستادی سازمان خاطرنشان کرد: صداقت، علاقه درونی و اعتقاد به کار در بین مدیران و همکاران سازمان به عنوان نمایندگان و پیش قراولان سازمان حج و زیارت باعث شد تا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سازمان حج و زیارت به عنوان مجموعه ای بدون حاشیه و مشکل و مایه آرامش یاد کند و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از خدمات سازمان حج و زیارت تقدیر کنند.

رییس سازمان حج و زیارت مسوولیت مدیران را امانت سنگینی دانست و ادامه داد: باید به مسوولیت به عنوان یک امانت نگاه کنیم و امانتدار باشیم .حفظ این امانت سنگین که بر دوش ماست بسیار مهم است.

اوحدی ضمن تقدیراز همکاری تمامی مدیران در موسم اربعین گفت : لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حوزه های فرهنگی خلاقیت داشته باشید، با قدرت ایمان و صداقت مردم و مسوولان، اعجاز اربعین به عنوان یک خلاقیت بسیار ماندگار در تقویم انقلاب ثبت شد.

وی ادامه داد: امسال به عنوان اولین سالی که سازمان حج و زیارت برای ساماندهی امور سفر زائرین اربعین ورود پیدا کرد با همکاری مدیران در ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی و برپایی موکب ها و رفع مشکلات مرزها کارنامه درخشانی برجای گذاشته شد که امیدواریم در سال های آینده با موفقیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =