پای اوساسونا هم به پرونده تبانی باز شد/ اگیره سرمربی سابق ژاپن در مظان اتهام!

رسانه های محلی پامپلونا گزارش دادند که کمیته مبارزه با فساد فوتبال در اسپانیا، به نتایج مهمی درباره بازی فصل گذشته اوساسونا و اسپانیول رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل گذشته اوساسونا در زمین این تیم به تساوی یک بر یک رسید. نتایج تحقیقات نشان می دهد در این بازی تبانی صورت گرفته و پولی رد و بدل شده است. اگیره سرمربی سابق ژاپن، در فصل گذشته سرمربی اسپانیول بود و یکی از متهم های اصلی این پرونده است. جالب اینجاست که او دو فصل قبل در زمان سرمربیگری ساراگوسا هم پایش به پرونده تبانی و فساد در فوتبال باز شد. هنوز مسئولان اوساسونا در این باره توضیح زیادی نداده اند. نکونام و انصاری فرد از ابتدای این فصل به اوساسونا پیوستند و فصل گذشته که این تیم در لالیگا حضور داشت، بازیکن ایرانی در اختیار نداشت.

 

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا 30ثانيه IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 6
    نخير آقا نخير آقا همين آلانست كه لنگي هاي عزيز متوهم زده پاي امير مارا به اين جريان باز خواهند كرد و هي كامنت هاي پر شور و آنچناني را سرريز خبر انلاين ميكنند و همچنان ادامه خواهند داد وشايد هم پاي نكو وكريمخان را در حاشيه هاي كامنت هايشان بي نصيب نزارن . اين خط و و اين هم نشان ميبينيد حالا
  • مارشال RS ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 0
    جالبه بعضی از منتقدان کروش میگن اگیره از ژاپن اخراج شد پس کروش هم باید اخراج بشه در صورتیکه مسایل فنی دلیل اخراج اگیره نبوده.... به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون ژاپن در بیانیه ای عنوان کرد که دست داشتن آگیره در تبانی ها در زمان حضورش در رئال زاراگوزا، توسط دادگاه تایید شده و دلیل اخراج وی همین موضوع است.